کد خبر: ۳۸۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

ادامه تولید مزدا 3 توسط بهمن موتور در سال آینده

به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل شرکت بهمن موتور با اشاره به وضعیت تولید شرکت در سال جاری گفت  : شرکت بهمن موتور در سال 94 سه مدل سواری جدید و همچنین سه مدل وانت را به تولیدات شرکت اضافه نمود به طوری هم اکنون 9 مدل خودرو در خط تولید شرکت بهمن موتور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو ، حمیدرضا داوود زاده افزود : محصولات کنونی شرکت با همین تعداد نیروی انسانی تولید می شود و این نشان از این است که کارایی و چابکی سیستم در سال جاری افزایش یافته است.

وی با اشاره به محدودیت خط تولید شرکت بهمن موتور اظهار داشت : در حال حاضر در همین خطوط محدود بالغ بر 9 خودرو مونتاژ می شود. به عنوان نمونه در خطی که مزدا 3 تولید می شود هم اکنون مزدا 2 ،  مینی تراک و آسا نیز تولید می شود.

وی خاطر نشان کرد :  هم اکنون در خط تولید مزدا ، وانت مزدا و وانت کارا که دو سال گذشته تولید آن آغاز گردید و در سال گذشته به 100 درصد ساخت داخل رسید نیز در حال تولید است. در خط کناری آن نیز کاپرا و لند مارک تولید می شود و این قابلیت وجود دارد که در این خط سواری نیز تولید شود.

وی تاکید کرد : هم اکنون امکان تولید آسا نیز در این خط وجود دارد و این امکان را داریم که افزایش تنوع در خودروی سواری را نیز داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت بهمن موتور خاطر نشان کرد : در بحث خودروهای جدید در حال مذاکره هستیم و تاکنون توافقی صورت نگرفته است با مزدا و ایسوزو در حال مذکره هستیم که در صورتی که به توافق دست یابیم این موضوع نیز اعلام خواهد شد.

داوود زاده تصریح کرد : در سال آینده نیز تولید خودرو مزدا 3 که هم اکنون در شرکت بهمن موتور تولید می شود نیز ادامه خواهد یافت .

وی همچنین گفت : میزان تولید سال جاری نسبت به سال گذشته 45 درصد افزایش یافته و خوشبختانه با وجود مشکلات میزان تولید شرکت با توجه به حجم نیروی انسانی بسیار خوب بوده  است و در صورت افزایش تولید پیش بینی می شود که افزایش نیروی انسانی را نیز داشته باشیم.

وی تاکید کرد : البته تلاش بر این است با نیروی انسانی موجود در شرکت افزایش بهره وری را نیز داشته باشیم.

وی همچنین در خصوص افزایش قیمت محصولات شرکت در سال آینده گفت : با توجه به افزایش 14 درصدی دستمزد  و احتمال افزایش ارزش افزوده ، افزایش بیمه خودرو و از سویی افزایش قیمت حامل های انرژی مسلما این مساله در هزینه های شرکت تاثیر خواهد گذاشت البته تلاش بر این است تا با مدیریت بر هزینه ها افزایش قیمتی را در  تولیدات شرکت اعمال نکنیم.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت تولید شرکت بهمن موتور گفت : در حال حاضر ظرفیت تولید شرکت بهمن موتور در یک شیفت کاری 24 هزار دستگاه است.

وی در ادامه با اشاره به چشم انداز مثبت بازار در سال آینده گفت : خوشبختانه با وجود رکود حاکم بر بازار ، تولیدات بهمن موتور در ماههای آخر سال از بازار خوبی برخوردار بوده به طوری که  در بهمن و اسفند ماه بازار تحرک خوبی را داشت و امید است بتوانیم پاسخ گوی کلیه تعهدات شرکت نیز باشیم.

وی همچنین در خصوص سهم ساخت داخل محصولات این شرکت خاطر نشان کرد : در حال حاضر سهم ساخت داخل محصولات شرکت کمتر از 20 درصد نیست چرا که زیر این رقم عملا تولیدات به صورت CBU خواهد شد.

وی با توجه به تولید خودرو آسا از محصولات شرکت FAW گفت : شرکت FAW یکی از اولین ، بهترین و پر تیراژ ترین خودروسازان چینی محسوب می شود و یکی از بزرگترین مراکز تست چین تعلق به شرکت FAW است و در همه رنج از کشنده ، کامیون ، کامیونت ، سواری ، ون و اتوبوس در این شرکت تولید می شود.

وی همچنین در خصوص گارانتی دو محصول مزدا و آسا گفت : در حال حاضر گارانتی مزدا ، 3 سال و 60 هزار کیلومتر و آسا نیز 2 سال و 40 هزار کیلومتر است که در حال مذاکره هستیم این میزان افزایش یابد.

 

 

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"