کد خبر: ۳۸۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۸ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

قرارداد با رنو اوایل سال آینده نهایی می شود

به گزارش خبر خودرو ، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ارتقاء کیفی محصولات سایپا را شاکله اصلی برنامه های گروه سایپا اعلام کرد و گفت : باید کیفیت محصولات سایپا به نحوی مدیریت شود که دیگر نیازی به ارائه خدمات امدادی نباشد.  

به گزارش خبرنگار خبر خودرو ، مهدی جمالی در مراسم آغاز طرح امداد و خدمات نوروز95 گروه خودروسازی سایپا خدمت رسانی بی منت همراه با ترویج فرهنگ جوانمردی و عذرخواهی را خواست گروه سایپا در طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا عنوان  کرد و گفت : رفتار امدادگران به عنوان سفیران گروه سایپا در طرح امداد و خدمات نوروز امسال می تواند شعار و استراتژی گروه سایپا را در سال 95 به منصه ظهور رساند.

وی اظهار داشت : همه  باید در کنار مسافران نوروزی، نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز آمادگی داشته و در جهت جلب رضایت مشتریان تلاش نماییم.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح موفق اصلاح ساختار مالی سایپا در سال 94 اظهار داشت : ارتقا بخش کیفی و رفاهی محصولات سایپا از جمله اهداف و برنامه های شرکت در سال آینده است.

وی همچنین سال 94 را از یکی از سخت ترین سال ها برای گروه خودروسازی سایپا دانست و گفت : سایپا امسال همچون سایر بخش های صنعتی و اقتصادی سال سخت وطاقت فرسایی را طی کرد امید است سال 95 سال خوب و موفقی برای گروه سایپا باشد.

مدیرعامل گروه خودروسازی همچنین در حاشیه مراسم آغاز به کار طرح خدمات و امداد نوروز 95 گروه سایپا در جمع خبرنگاران گفت : در حال حاضر رضایت کاملی از سطح کیفی محصولات گروه سایپا  نداریم از این رو تلاش خوبی را در گروه خودروسازی سایپا آغاز کردیم که انشالله  کیفیت مطلوبی  را در محصولات تولیدی به مشتریان عرضه نماییم.

جمالی افزود : امید است با تلاش خوبی که در گروه سایپا جهت ارتقاء کیفی تولیدات  آغاز شده و برنامه های موثری که در گروه سایپا طراحی شده بتونیم محصولاتی با کیفیت و در خور مشتریان ایرانی را عرضه نماییم.

وی تصریح کرد : در حال حاضر هم در حوزه کیفیت محصولات تولیدی و هم در بخش توسعه محصول برنامه های گروه به صورت منظم دنبال می شود خوشبختانه امسال محصول جدیدی را به بازار عرضه کردیم و برنامه  قطعی داریم  در شرایط خوبی که پس از برجام بوجود امده سالانه  حداقل یک تا دو محصول جدید را به بازار عرضه نماییم.

مدیرعامل سایپا همچنین به موضوع سوددهی شرکت سایپا اشاره کرد و گفت :  گروه سایپا به دلیل اعمال تحریم ها همچنین سوءمدیریت ها در گذشته با مشکل مالی مواجه شد و بسیاری از شرکت های زیرمجموعه نیز  با زیاندهی روبرو شدند. خوشبختانه با تلاشی که توسط متخصصین گروه و مجموعه های دانشگاهی انجام شد برای اولین بار طرح تجدید ارزیابی سرمایه گذاری های بلند مدت در کشور توسط گروه سایپا اجرا گردید.

جمالی افزود : با برگزاری مجمع فوق العاده سایپا ، خوشبختانه هم اکنون سرمایه گروه از 1700 میلیارد تومان به حدود 4 هزار میلیارد تومان ارتقا پیدا کرده است همچنین همه شرکت های گروه از زیان انباشته و ماده 141 خارج شدند.

وی گفت : امید است بتوانیم در شرایط جدیدی که فراهم شده با استفاده از منابع بانکی، منابع بازار سرمایه و همچنین منابع خارجی در قالب یوزانس و فاینانس سرمایه در گردش را که اصلی ترین مشکل گروه سایپا است را مرتفع نماییم.

قرارداد با رنو اوایل سال آینده نهایی می شود

وی در ادامه در خصوص روند مذاکره با رنو گفت : مذاکرات گروه سایپا با شرکتهای خارجی با جدیت ادامه دارد و اوایل سال آینده نهایی می شود.

وی اظهار داشت : در این مذاکرات روش های بسیار خوبی را در پیش گرفته ایم اعتقاد داریم که در شرایط پسا برجام ما تعیین کننده شرایط برای طرف های خارجی هستیم.

وی تصریح کرد : روش هایی که اکنون با طرف های خارجی در پیش گرفته ایم به صورتی نخواهد بود که بازار در اختیار آنها قرار گیرد و  حتما صادرات، مشارکت در سرمایه گذاری و کیفیت جزء اولویت های اول در تولید محصولات جدید است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"