کد خبر: ۳۸۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
گروه بین الملل: سوبارو ایمپرزا مدل 2017 در نمایشگاه خودروی نیویورک 2016 رسما رونمایی شد.

سوبارو ایمپرزا مدل 2017 رونمایی شد

گروه بین الملل: سوبارو ایمپرزا مدل 2017 در نمایشگاه خودروی نیویورک 2016 رسما رونمایی شد.

به گزارش خبرخودرو، ایمپرزا مدل 2017 که بر اساس ساختار پلتفرم جهانی جدید سوبارو ساخته شده در مدل های سدان یا هاچ بک پنج در موجود بوده و اواخر سال 2016 روانه نمایندگی های فروش خواهد شد.

این ساختار جدید به منظور ارائه سطح بالاتری از تجربه رانندگی، چابکی، ایمنی تصادف و سواری راحتطراحی شده است.این ساختار به تدریج در خودروهای متعددی از سوبارو از جمله مدل های هیبریدی اش به کار خواهد رفت.

ایمپرزا مدل 2017 جادارتر هم چنین سبک طراحی جدید سوبارو و تکنولوژی های کمک راننده نوین را نشان می دهد.این خودرو در نسخه های پایه، پرمیوم، اسپرت و لیمیتد عرضه خواهد شد.

این خودرو دارای فاصله بین دو محور 2.6 متر است و طول آن 4 سانتی متر بیش تر از قبل شده در حالی که ارتفاع 1 سانتی متر کم تر آن به بهبود ایرودینامیک ایمپرزا کمک کرده است.

توان این خودرو نیز کمی بهبود یافته و نسخه اصلاح شده موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر باکسر آن قدرت 152 اسب بخار تولید می کند.

این خودرو علاوه بر سیستم EyeSight سوبارو به کروز کنترل انطباقی، کمک ثبات در مسیر، ترمز پیش گیری از تصادف خودکار و هشدار تغییر مسیر، شناسایی نقاط کور و هشدار برخورد از عقب مجهز می شود.

تکنولوژی های کمک راننده جدید در این خودرو شامل ترمز خودکار و نمایش مسیر چرخ ها برای دوربین دید پشت است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"