کد خبر: ۳۸۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
گروه بین الملل: به تازگی طیف محصولات پورشه کاین پلاتین ادیشن مدل 2017 معرفی شده و جزئیات آن برای استرالیا قبل از عرضه در ماه اوت منتشر شده است.

اطلاعات جدیدی از پورشه کاین پلاتین مدل 2017 منتشر شد

گروه بین الملل: به تازگی طیف محصولات پورشه کاین پلاتین ادیشن مدل 2017 معرفی شده و جزئیات آن برای استرالیا قبل از عرضه در ماه اوت منتشر شده است.

به گزارش خبرخودرو، این مدل های مخصوص جدید کاین در نسخه های بنزینی V6، دیزلی و S E-Hybrid موجود بوده و دارای تعدادی ویژگی مازاد هستند که به گفته پورشه ارزشی بیش از 12 هزار دلار دارند.

نسخه های بنزینی و دیزلی این خودرو هر یک به ترتیب 1300 و هزار دلار افزایش قیمت دارند. S E-Hybrid پلاتین 136700 دلار قیمت گذاری شده است.

پورشه اعلام کرده که هر سه مدل این خودرو با تعدادی ویژگی های مازاد داخلی و خارجی طراحی شده برای بهبود ارزش آن ها قابل تشخیص هستند.

مدل های پلاتین ادیشن دارای رنگ بدنه مشکی بسیار براق و گلگیرهایی برجسته تر هستند که رینگ های 20 اینچی جدید RS Spyder Design را در خود جای می دهند.

داخل این خودروها سیستم صوتی محیطی BOSE، صندلی های جلوی گرم شونده GTS با تنظیم برقی در هشت جهت و مرکز صندلی ها با روکش آلکانترا تعبیه شده است. لوگوی پورشه نیز روی پشت سری های این خودرو دیده می شود.

هم چنین مدل های پلاتین ادیشن این خودرو به Power Steering Plus، چراغ های جلوی بای زنون با سیستم روشنایی دینامیک پورشه و Connect Plus مجهز شده اند.

مدل E-Hybrid این خودرو به عنوان نسخه ای S دارای سطح بالاتری از تجهیزات استاندارد است.

رنگ های بدنه متالیک شامل سفید کاررا، مشکی جت، ماهاگونی و نقره ای رادیوم و آپشن مخصوص Purpuit نیز برای این خودرو موجود هستند که البته انتظار می رود این رنگ ها با هزینه ای مازاد عرضه شوند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"