کد خبر: ۳۸۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
گروه بین الملل: یک وب سایت تایوانی مجموعه ای از تصاویر فاش شده را منتشر کرده است که طراحی نهایی تویوتا Previa (استیما) بعدی را نشان می دهند.

تصاویر فیس لیفت تویوتا Previa درز کرد

گروه بین الملل: یک وب سایت تایوانی مجموعه ای از تصاویر فاش شده را منتشر کرده است که طراحی نهایی تویوتا Previa (استیما) بعدی را نشان می دهند.

به گزارش خبرخودرو، پیش فروش این مدل فیس لیفت از ماه می در ژاپن آغاز خواهد شد.

فیس لیفت استیما دارای قسمت جلوی تهاجمی با چراغ های جلوی تیزتر، LEDهای دید در روز باریک، جلوپنجره شش ضلعی جدید و سپری اسپرت است. این خودرو دارای رنگ بدنه دوگانه قرمز و مشکی، قسمت کرومی باریک در بالای جلوپنجره که چراغ های جلو را به یک دیگر متصل می کند و قسمت های کرومی مازاد در قسمت زیرین درها است.

اگرچه تصاویری از داخل این خودرو منتشر نشده اما گفته می شود فیس لیفت استیما دارای بسته ارتقایی Toyota Safety Sense P یا C خواهد بود. بسته ارتقایی Toyota Safety Sense P شامل سیستم پیش گیری از تصادف با عملکرد شناسایی عابرپیاده و کروز کنترل رادار است در حالی که بسته ارتقایی Safety Sense C با سیستم پیش گیری از تصادف، هشدار تغییر مسیر و نور بالای خودکار عرضه می شود.

این مدل فیس لیفت تنها به صورت هیبریدی موجود خواهد بود که ترکیبی از موتور 2.4 لیتری 2AZ-FXE بنزینی با قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 190 نیوتون متر و دو موتور الکتریکی دارد. موتور برقی 2JM این خودرو قدرت 143 اسب بخار و گشتاور 270 نیوتون متر و موتور برقی 2FM آن قدرت 68 اسب بخار و گشتاور 130 نیوتون متر تولید می کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"