کد خبر: ۳۸۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
گروه بین الملل: لند روور دیسکاوری اسپرت مدل 2017 کمی به روز شده و اولین خودرویی است که با برنامه ردیابی پیشرفته Tile عرضه می شود.

لند روور دیسکاوری اسپرت مدل 2017 قیمت گذاری شد

گروه بین الملل: لند روور دیسکاوری اسپرت مدل 2017 کمی به روز شده و اولین خودرویی است که با برنامه ردیابی پیشرفته Tile عرضه می شود.

به گزارش خبرخودرو، لند روور دیسکاوری اسپرت مدل 2017 که دارای قیمت پایه 38690 دلار به اضافه هزینه جابه جایی است از یک بسته ارتقایی دینامیک دیزاین جدید برای نسخه های HSE و HSE لوکس نیز بهره می برد. این بسته شامل ویژگی های داخلی و خارجی منحصر به فرد همچون سپر عقب با لوله اگزوز ارتقا یافته، قسمت های مشکی و رینگ های 20 اینچی مشکی براق است. این بسته ارتقایی در داخل این خودرو شامل دوخت متضاد تودوزی چرمی، کف پایی های مخصوص و روکش فلزی پدال ها و مرکز داشبورد است.

این خودروساز بریتانیایی هم چنین چهار گزینه رنگ جدید نقره ای سیلیکونی، مشکی Farallon، خاکستری کارپات و آروبای متالیک را نیز برای این خودرو عرضه می کند.

لند روور دیسکاوری اسپرت مدل 2017 هم چنین از سه تکنولوژی کمک راننده جدید نیز بهره می برد که شامل مانیتور موقعیت راننده، محدود کننده سرعت هوشمند و کمک ثبات در مسیر است.

این شاسی بلند لوکس اولین خودرویی است که با برنامه ردیابی پیشرفته Tile عرضه می شود که با پلتفرم های اندروید و iOS هماهنگی دارد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"