کد خبر: ۳۸۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
گروه بین الملل: چری تیگو 3X جدید با بدنه ای قرمز رنگ و بزرگ ترین چراغ های جلوی دیده شده در نمایشگاه خودروی بیجینگ 2016 رونمایی شد.

چری از مدل جدید تیگو رونمایی کرد

گروه بین الملل: چری تیگو 3X جدید با بدنه ای قرمز رنگ و بزرگ ترین چراغ های جلوی دیده شده در نمایشگاه خودروی بیجینگ 2016 رونمایی شد.

به گزارش خبرخودرو، تیگو 3X که نسخه ای اسپرت از چری تیگو 3 است خریداران جوان تر در شهرهای بزرگ را هدف قرار داده است. 3X در نیمه دوم سال جاری در بازار خودروی چین عرضه می شود.

طراحی بسیار زیبا با اورهنگ های جلو و عقب بسیار کوتاه، گلیگرها و ریل های سقف مشکی به سبک کراس اوور و رینگهایی که کمی کوچک به نظر می رسند اما ظاهر مسابقه ای خوبی دارند، بدنه این خودرو را کامل می کنند.

چری تیگو 3X در ابتدا تنها با موتور 1.5 لیتری بنزینی 106 اسب بخاری عرضه می شود. این موتور به گیربکس دستی شش سرعته یا CVT متصل خواهد شد. البته موتور قدرتمندتر 1.2 لیتری توربو با قدرت 150 اسب بخار نیز اوایل سال 2017 برای این خودرو عرضه خواهد شد. این خودرو دارای طول 4200 میلی متر، عرض 1760 میلی متر، ارتفاع 1570 میلی متر و فاصله بین دو محور 2555 میلی متر است.

داخل این خودرو با صندلی های چرمی و قسمت هایی نارنجی زیبا به نظر می رسد. از تجهیزات این خودرو می توان به فرمان اسپرت با قسمت هایی نارنجی، نمایشگر لمسی پنج اینچی روی کنسول وسط و یک نمایشگر LCD بزرگ بین شمارشگرها اشاره کرد.

نواری که چراغ های عقب این خودرو را به یک دیگر متصل می کند بسیار براق است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"