کد خبر: ۳۸۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل شرکت اتوبوس رانی ضمن اعلام نوسازی اتوبوس ها از طریق بخش خصوصی گفت با فراهم شدن زیر ساخت های لازم نصب اینترنت در خطوط دانشگاهی را مجددا پیگیری می کنیم.

نوسازی اتوبوس ها در سایه همکاری بخش خصوصی

به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل شرکت اتوبوس رانی ضمن اعلام نوسازی اتوبوس ها از طریق بخش خصوصی گفت با فراهم شدن زیر ساخت های لازم نصب اینترنت در خطوط دانشگاهی را مجددا پیگیری می کنیم.

پیمان سنندجی درباره خرید اتوبوس های جدید در سال نو گفت : متاسفانه دولت چندین سال است که به وظایف خود درباره تامین اعتبارات حوزه حمل ونقل عمل نکرده است .وی  افزود : تعدادی از اتوبوس ها را بازسازی کردیم و امیدواریم امسال بتوانیم تعدادی اتوبوس را نیز از طریق بخش تامین خصوصی کنیم.

سنندجی با اشاره به مدل جدید خصوصی سازی گفت : قبلا اتوبوس ها بر اساس مسیر رفت و آمد و دریافت کرایه از مسافران، مسافتی را طی می کردند و متوقف می شدند اما خرید خدمات مدل خصوصی سازی است که از طریق پیمایش محاسبه شده وارتباطی با مسافران ندارد.

وی افزود :راننده در بخش خصوصی تعداد مسافران را محاسبه نمی کند فقط از طریق پیمایش و بر اساس سنجش سیستم های آی تی هزینه های خود را از شرکت واحد دریافت می کند.

مدیر عامل شرکت اتوبوس رانی با اشاره به مزایای این روش گفت: مسلما هر اتوبوس پیمایش بیشتری داشته باشد ،مسافری بیشتری خواهد داشت، با این روش قطعا زمان بندی بهتر رعایت خواهد شد وقطعا کیفیت خدمات دهی به مسافران بالاتر می رود.

سنندجی افزود: این روش خرید خدمات سالهاست که در بسیاری از کشورها اجرا می شود و خوشبختانه ما نیز از خرداد 94 این مدل را در تهران اجرایی کردیم.

وی با اشاره به توسعه خطوط اتوبوس رانی در سال جدید گفت : توسعه خطوط اتوبوس رانی هر روز رو به رشد وتکامل است . امسال هم بر روی خطوط جدید برنامه ریزی منظم و مهندسی مجدد انجام می شود.

سنندجی تاکید کرد : امسال در غرب تهران سه خط اتوبوس راه اندازی کردیم، توسعه و ادامه خطوط 5 و10 اتوبوس بی .آر .تی نیز در دستور کار قرار دارد و قطعا اگر منطقه ای از تهران نیازمند اتوبوس باشد ،راه اندازی خط تازه در اولویت ما قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت اتوبوس رانی بااشاره به نصب اینترنت در اتوبوس ها گفت : اگر زیر ساخت های لازم فراهم شود ،می توانیم خطوط اتوبوس رانی را به اینترنت مجهز کنیم.

وی با اشاره به زیر ساخت های نصب اینترنت در اتوبوس گفت: باید برای نصب فضای مجازی در اتوبوس ها شبکه مناسب توسط برخی اپراتورها تعریف شود،علاوه بر این کسب مجوزهای لازم و نحوه ورود کاربران به اینترنت نیز باید مشخص شود.

مدیر عامل شرکت اتوبوس رانی تاکید کرد :درصورت امکانات لازم نصب اینترنت به خصوص در خطوط دانشگاهی را پیگیری خواهیم کرد

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"