کد خبر: ۳۸۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
گروه بین الملل: فورد در نمایشگاه خودروی چین 2016 مدل سال فورد موستانگ را به نمایش درآورد.

از فورد موستانگ مدل 2016 بیش تر بدانیم

گروه بین الملل: فورد در نمایشگاه خودروی چین 2016 مدل سال فورد موستانگ را به نمایش درآورد.

به گزارش خبرخودرو، نسل ششم فورد موستانگ که در ماه دسامبر 2013 معرفی شد از ژانویه 2015 به طور رسمی در چین به فروش می رسد. با این که چین یک بازار فرمان سمت چپ است، نسل ششم موستانگ برای اولین بار پس از سال های در این کشور عرضه شد. موستانگ برای بازار هند نیز در نظر گرفته شده و فروش آن در سه ماهه دوم سال جاری آغاز خواهدشد.

فورد موستانگ مدل 2016 با دو گزینه موتور 2.3 لیتری اکوبوست و 5.0 لیتری Ti-VCTدر چین عرضه می شود. موتور 2.3 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر اکوبوست این خودرو قدرت 310 اسب بخار و گشتاور 434 نیوتون متر تولید می کند در حالی که موتور 5.0 لیتری Ti-VCT دمش طبیعی V8 آن قدرت 416 اسب بخار و گشتاور 530 نیوتون متر دارد. هر دوی این موتورها به گیربکس اتوماتیک شش سرعته SelectShift متصل می شوند. فورد موستانگ همچون اروپا و آسیا، در چین نیز با موتور V6 پایه عرضه نمی شود.

از ویژگی های قابل توجه در این خودرو می توان به چراغ های جلوی زنون، چراغ های مه شکن LED، لامپی کوچک برای روشنایی لوگوی اسب، رینگ های آلومینیومی 19 اینچی، چراغ های عقب LED، لوله اگزوز دوگانه، اسپویلر عقب، صندلی های چرمی سرد و گرم شونده و سیستم سرگرمی MyFord با نمایشگر لمسی 8 اینچی اشاره کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"