کد خبر: ۳۸۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

عرضه جدیدترین تایرهای سواری و وانتی توسط شرکت یزد تایر

 

 

به گزارش خبر خودرو ، مدیر عامل شرکت یزد تایر ، با اشاره به مهمترین طرح ها و برنامه های این شرکت در سال 95 گفت : نصب و راه اندازی ماشین آلات انواع تایرهای رادیال سواری و وانتی خریداری شده و همچنین تبدیل و تغییر کاربردی برخی ماشین آلات موجود به منظور افزایش توان تولیدی محصولات در بخش تایرهای رادیال از مهمترین طرح های مجتمع صنایع لاستیک یزد تایر در سال 95 است.

 

دکتر اسکندر ستوده در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو اظهار داشت : توسعه سبد محصولات و افزایش تولیدات شرکت با عرضه تایرهای رادیال جدید سواری و وانتی ،از اهداف هر ساله شرکت یزد تایر است .

وی مهمترین مزیت تولید و عرضه تایرهای جدید را بی نیازی کشور از واردات تایرهای مشابه و همچنین بهره گیری از نیروی انسانی ماهر و استفاده از تکنولوژی پیشرفته در ساخت دانست و گفت : دستیابی به این مهم مسلما با انعقاد قراردادهای انتقال تکنولوژی و کمک های فنی در شرکت یزد تایر محقق خواهد شد.

وی همچنین با توجه به برنامه تولید برخی تایر جدید و آغاز تولید تایرهای جدید وانتی و شاسی بلند در شرکت یزد تایر اظهار داشت : در حال حاضر چند نوع تایر رادیال سواری در رینگ های 16 و 17 جهت استفاده در خودروهای جدید تحت کنترل و نظارت در شرکت تولید می شوند که هم اکنون مراحل تست های مختلف را گذرانده و در آستانه ورود به بازار قرار دارند همچنین تایرهای وانتی رادیال نیز در دو طرح مختلف در دست طراحی و تولید شرکت قرار گرفته که با طی نمودن مراحل تست ، ظرف 3 ماه آینده به بازار عرضه خواهند شد.

وی افزود : البته تولید دو نوع تایر شاسی بلند نیز انتخاب و مراحل طراحی و تدوین مستندات فنی آنها ظرف 6 ماه دوم سال جاری تکمیل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت یزد تایر در ادامه با اشاره به آغاز خط تولید تایرهای سری V در شرکت یزد تایر ، از عرضه چهار سایز از این نوع تایرها به بازار خبر داد و گفت : در مرحله نخست ساخت تایرهای سری V که برای اولین بار در کشور توسط شرکت یزد تایر صورت گرفته ، 4 سایز از این نوع تایر به بازار مصرف عرضه شده است .

استقبال مشتریان از تایرهای سری V شرکت یزد تایر

ستوده افزود : تایرهای سری V در حال حاضر هم در خودروهای جدید ساخت داخل و هم برخی از خودروهای وارداتی کاربرد دارند به طوری که روز به روز مصرف این تایرها در حال افزایش بوده و مشتریان جدیدی تمایل به خرید و جایگزینی با لاستیک های خارجی را دارند ضمن اینکه خودروسازان داخلی نیز این تایرها را از بسته های وارداتی حذف و اقدام به خرید داخلی ها نموده اند.

وی همچنین به ارزیابی کیفیت و قیمت تایرهای سری V در این شرکت با تولیدات اروپایی پرداخت و گفت : تایرهای سری V علاوه بر برخورداری از کیفیتی معادل تایرهای اورپایی ، به لحاظ قیمت بسیار پایین تر از تایرهای وارداتی اروپایی ، کره ای و حتی ژاپنی هستند ضمن اینکه استفاده از این نوع تایرها مزیت های کیفی و صرفه اقتصادی زیادی را برای مصرف کنندگان به همراه دارد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"