کد خبر: ۳۸۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : خودروسازان باید بیش از گذشته بر روی کیفیت و کاهش هزینه تولید تلاش کنند تا خودروهایی با کیفیت و قیمت مناسب را به متقاضیان ارائه کنند.

دو گام مهم خودروسازان در حوزه کیفیت و استانداردسازی مصرف سوخت

 

 

به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : خودروسازان باید بیش از گذشته بر روی کیفیت و کاهش هزینه تولید تلاش کنند تا خودروهایی با کیفیت و قیمت مناسب را به  متقاضیان ارائه کنند.

 

محسن بیگلری در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اشاره به آمار بالای تلافات جاده ای ناشی از کیفیت و ایمنی خودروها اظهار داشت : متاسفانه همچنان آمار تلفات در جاده ها بسیار زیاد است از این رو انتظار داریم خودروسازان نسبت به کیفیت بخشی بیشتر تولیدات تلاش بیشتری  نمایند.

وی تصریح کرد : خودروسازان علاوه بر  تلاش در جهت ارتقاء کیفیت و کاهش قیمت باید نسبت به توازن در این دو حوزه و ایمن سازی خودروها اقدامات جدی تری داشته باشند.

وی افزود : امروز تمام هم و غم خودروسازان باید بر روی کیفیت خودروهای داخلی باشد و با توجه به اینکه اغلب خودروها پر سرعت بوده و جاده ها نیز بسیار متفاوت از گذشته شده و پرتردد است کیفیت برای مردم بیش از گذشته مورد نظر است.

وی همچنین بر لزوم همکاری با خودروسازان خارجی و افزایش داخلی سازی تولیدات در کشور پرداخت و گفت : با در شرایطی که فراهم شده خودروساران نسبت به گسترش همکاری با شرکتهای خارجی اهتمام بیشتری داشته اما به جای واردات خودروهای خارجی در داخل محصولات مشترکی تولید شوند تا ضمن افزایش اشتغال زایی ، خودروهای با کیفیت و قیمت متناسب  به بازار عرضه نمایند .

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس با توجه به بسترهای فراهم شده به منظور  توسعه همکاری با خودروسازان خارجی  اظهار داشت : با توجه به زمینه های فراهم شده برای همکاری بیشتر خودروسازان ، بسیار مناسب تر خواهد بود هر گونه ارتقاء کیفی خودروها با همکاری خارجی ها صورت گیرد.

بیگلری همچنین با اشاره به طرح عملی اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد : انتظار می رود در سال جاری خودروسازان در راستای اقتصاد مقاومتی و فرمایشات مقام معظم رهبری گام های موثر تری را بردارند.

به گفته وی کیفیت بخشی در تولید ، کاهش مصرف سوخت خودروها ، از راههای دستیابی به اقتصاد مقاومتی است .

وی تاکید کرد : مسلما با مشارکت خارجی ها واستفاده از نیرو و توان متخصصین داخلی می توان به این مهم دست یافت.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"