کد خبر: ۳۸۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
گروه بین الملل: ماهیندرا به تازگی نسخه مخصوص اسکورپیو Adventure را با قیمت پایه 19676 دلار عرضه کرده است.

نسخه مخصوص ماهیندرا اسکورپیو معرفی شد

گروه بین الملل: ماهیندرا به تازگی نسخه مخصوص اسکورپیو Adventure را با قیمت پایه 19676 دلار عرضه کرده است.

به گزارش خبرخودرو، اگرچه ساختار فنی این خودرو بی تغییر باقی مانده اما ماهیندرا تغییراتی ظاهری را برای آن اعمال کرده است که نشان می دهد یک محصول تا چه حد می تواند عالی باشد.

این نسخه جدید محصولی متفاوت از اسکورپیوی کنونی را به مشتریان نشان می دهد. برچسب های کناری این خودرو که یک رشته کوه را نشان می دهند با ماهیت ماجراجویانه آن هماهنگ هستند.

این شاسی بلند دارای طراحی رینگ های آلیاژی مدل اصلی آن است که البته دارای روکش متفاوت فلزی اسلحه هستند. کالیپرهای ترمز این خودرو اکنون قرمز شده اند و به بهبود ظاهر آن کمک کرده اند.

این نسخه از اسکورپیو تنها در رنگ های نقره ای mist و سفید عرضه می شود. آینه های کناری این خودرو به چراغ های راهنمای LED مجهز شده اند.

در قسمت پشت این خودرو لوگوی Adventure تعبیه شده و چراغ های عقب آن دارای روکش دودی هستند. در قمست پشت این خودرو تغییرات دیگری اعمال نشده است.

اولین چیزی که در داخل این نسخه مخصوص جلب توجه می کند صندلی های چرمی مصنوعی با قسمت های پارچه ای آبی هستند. این خودروساز فرمان و اهرم دنده نسخه مخصوص اسکورپیو را نیز با چرم مصنوعی روکش کرده است.

اسکورپیو Adventure تنها با گیربکس دستی عرضه می شود. این خودرو هم چنین به صورتاستاندارد به دوربین معکوس نیز مجهز شده است.

نسخه مخصوص اسکورپیو Adventure بر اساس نسخه ممتاز S10 نسل جدید اسکورپیو ساخته شده است. تنها هزار دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"