کد خبر: ۳۹۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) گفت: شبکه خدمات ایران خودرو آماده ارائه خدمات مطلوب به محصول جدید ایران خودرو است.

آمادگی ایساکو برای ارائه خدمات به محصول جدید ايران خودرو

به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) گفت: شبکه خدمات ایران خودرو آماده ارائه خدمات مطلوب به محصول جدید ایران خودرو است.      

سید رضا حسینی، با بیان این مطلب گفت: با توجه به برنامه‌ريزي ايران‌خودرو براي ورود خودروهاي جديد به بازار، شركت ايساكو به عنوان متولي خدمات پس از فروش اين خودروساز، آماده خدمت‌رساني به مشتريان  است و در حال حاضر این آمادگی در خصوص خودروی «اچ30 کراس» در شبکه خدمات ایساکو ایجاد شده است.

مدیرعامل ایساکو ادامه داد: اکنون تعدادی از نمایندگی‌های ايساكو از طریق مدیریت آموزش فني، آموزش‌های لازم براي ارايه خدمات پس از فروش این خودرو را کسب کرده‌اند.

وی افزود: ایساکو برای ارائه خدمات پس از فروش مناسب و مطلوب به این خودرو اتوماتیک، در فاز اول، 35 نمایندگی خود را تجهیز کرده و دستگاه‌ها و ابزار لازم در خصوص عیب‌یابی و تعمیر را در اختیار این نمایندگی‌ها قرار داده است.

حسینی در خصوص نحوه توزیع خدمات این خودرو در کشور اظهار كرد: علاوه بر تامین قطعات و لوازم یدکی این خودرو، نمایندگی‌های پایلوت به نحوی در سراسر کشور آماده شده‌اند که در هر استان یک نمایندگی و در سطح تهران، پنج نمایندگی به دارندگان این محصول خدمات ارائه کنند.

خاطر نشان می‌شود پیش فروش خودرو اچ30 کراس، جدیدترین محصول ایران خودرو که در دسته خودروهای شاسی بلند کوچک و ارزان قیمت جای می‌گیرد، از پنجم اردیبهشت‌ماه آغاز شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"