کد خبر: ۳۹۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵

آغاز فروش ویژه محصولات شرکت مدیران خودرو به مناسبت اعیاد شعبانیه

به گزارش خبر خودرو، شرکت مدیران خودرو فروش ویژه محصولات خود را به مناسبت اعیاد شعبانیه آغاز کرد.

 

معاون فروش شرکت مدیران خودرو در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با توجه به طرح فروش ویژه محصولات این شرکت به مناسبت اعیاد شعبانیه گفت : متقاضیان می توانند برای آگاهی از شرایط فروش به شبکه نمایندگی های فروش شرکت مدیران خودرو در سراسر کشور و یا سایت اینترنتی شرکت به آدرس  www.mvmco.ir  مراجعه و نسبت ثبت نام اقدام نمایند .

مهندس امیری با اشاره به اینکه فروش ویژه محصولات شرکت مدیران خودرو به مناسبت اعیاد شعبانیه به صورت اقساطی و با تحویل فوری است ، اظهار داشت : در این طرح فروش محصولات شرکت شامل New MVM 110S  ، MVM 315 در سه مدل هاچ بک، صندوق دار و اسپرت و همچنین خودرو MVM 550 در دو مدل دنده ای و اتوماتیک و  NEW X33 دنده ای و اتوماتیک جهت عرضه به متقاضیان در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با توجه به روند افزایشی فروش محصولات شرکت مدیران خودرو در سال جاری گفت : با توجه به عرضه محصولات جدید، پیش بینی می شود استقبال بسیار خوبی همچون گذشته از محصولات شرکت را در سال جاری شاهد باشیم.

معاون فروش شرکت مدیران خودرو در ادامه با توجه به برخی از خبرها مبنی بر توقف تولید تعدادی از محصولات شرکت مدیران خودرو در فروردین ماه اظهار داشت : تاکنون تولید هیچ یک از محصولات شرکت مدیران خودرو متوقف  نشده و صرفا تولید برخی از محصولات قدیمی متوقف و مدل های جدید جایگزین شده است.

مهندس امیری افزود : هم اکنون تولید MVM 110 طرح قدیم متوقف و MVM 110S New جایگزین آن شده است و از آنجا که این محصول جدید جذاب ، جوان پسند ، با کیفیت و برخوردار از تکنولوژی نوین در سطح استاندارد جهانی است تاکنون فروش بسیار خوبی داشته و با استقبال بسیار خوب متقاضیان مواجه شده است.

وی همچنین در خصوص تولید MVM 315 گفت : مدل جدید این خودرو از یک و نیم سال گذشته لانچ و سال 94 مدل Sport  این خودرو نیز به بازار عرضه شد که خوشبختانه این محصول از رشد فروش بسیار خوبی برخوردار بوده و در مقایسه با رقبا با تقاضای بسیار بالای مصرف کنندگان مواجه گردیده است.

وی در ادامه با اشاره به ادامه روند تولید خودرو  MVM530 از عرضه چند محصول جدید در سال جاری خبر داد و گفت : شرکت MVM در سال جاری چند محصول جدید را به بازار عرضه خواهد کرد که دو مدل از این محصولات با برند MVM  و چری تولید و طی چند ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت مدیران خودرو محصولات خود را با برند چری و MVM به بازار عرضه می کند تصریح کرد : اطلاعات دقیق عرضه و شرایط فروش و پیش فروش محصولات جدید به زودی اعلام خواهد شد .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"