کد خبر: ۳۹۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۵

آغاز فعالیت گسترده شرکت یزد تایر در جهت توسعه صادرات

به گزارش خبر خودرو ، مدیرعامل شرکت یزد تایر ضمن اشاره به برنامه های این شرکت در راستای رشد تولید و فروش  گفت  : ایجاد تنوع در ابعاد و طرح های تایرهای تولیدی بر مبنای اطلاعات بازار ، سلایق و نیاز مصرف کنندگان ، اساس تولید و فروش در شرکت یزد تایر است ضمن اینکه در کنار آن اطلاع رسانی و تبلیغات و برندسازی نیز مورد توجه ویژه قرار دارد.

دکتر اسکندر ستوده در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : شرکت یزد تایر همچنین تمرکز و توجه خاصی نسبت به حوزه خدمات پس از فروش داشته و در این راستا برنامه بسیار خوبی را به منظور ضمانت محصول و تسهیل در ارائه خدمات پس از فروش در دور افتاده ترین نقاط کشور را در دست اجرا دارد.

وی همچنین با توجه به موضوع برجام به نقش شرایط موجود بر گسترش همکاری با شرکتهای خارجی پرداخت و گفت : همکاری با شرکت فردشتاین هلند که طرف قرارداد های انتقال تکنولوژی و کمک های فنی با شرکت یزد تایر است هیچ گاه قطع نشده و تحت تاثیر تحریم ها قرار نگرفته است و تنها اثر منفی شرایط قبل از برجام به روند فعالیت های شرکت در خرید ماشین آلات و قطعات یدکی بوده است به طوری که در این جریان خرید برخی قطعات و مجموعه های صنعتی از خارج به بهانه کاربرد دو گانه عملا غیر ممکن و یا با چند برابر قیمت اصلی در اختیار شرکت قرار می گرفت ضمن اینکه در این شرایط انجام تست های پیچیده تایرها واخذ گواهینامه های لازم از کشورهای اروپایی نیز مقدور نبود.

وی افزود : با امضاء برجام به نظر می رسد لحن کشورهای اروپایی تا حدودی تغییر کرده و پیشنهادات مورد در خواست را با احتیاط بررسی می کنند از این رو امید می رود که روابط تجاری با شرکتهای اروپایی به تدریج ترمیم گردد.

آغاز فعالیت گسترده شرکت یزد تایر در جهت توسعه صادرات

مدیر عامل شرکت یزد تایر تصریح کرد : البته همزمان با اجرای برجام ، شرکت یزد تایر فعالیت های گسترده ای با هدف توسعه صادرات آغاز نموده است.

ستوده همچنین به بازدید وزیر صنعت ، معدن و تجارت در اواخر سال گذشته از شرکت یزد تایر اشاره و اظهار داشت : در بازدیدی که وزیر صنعت و معدن و هیات همراه از محل مجتمع و خطوط تولید و ماشین آلات جدید راه اندازی شده تایرهای سری V  داشتند عنوان نمودند که با وجود چینین امکانات و تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا ، واردات در این بخش جای بسی تامل دارد از این رو به منظور ارزش گذاری و حمایت از بخش خصوصی و تولیدات داخلی باید واردات تایر بیش از قبل مدیریت شود.

وی در پایان به چاپ و توزیع کتابچه های راهنمایی استفاده از تایر در راستای انجام وظیفه و مسئولیت اجتماعی در شرکت یزد تایر اشاره کرد و گفت : شرکت یزد تایر در سال 94 و در جهت آشنایی بیشتر مصرف کنندگان  با نحوه استفاده صحیح از تایر و تکریم مشتریان  اقدام به چاپ و توزیع کتابچه های راهنمایی استفاده از تایر نمود تا بخشی از رسالت و مسئولیت اجتماعی خود را به انجام برساند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"