کد خبر: ۳۹۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵

80 درصد از برنامه های شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 94 محقق گردید

به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، از تحقق 80 درصدی برنامه های این شرکت در سال گذشته خبر داد و گفت :  بر اساس اولویت و اهداف تدوین شده ، سال گذشته بیش از 80 درصد از برنامه های شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو محقق گردید.

رادین پیمان فر در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ، رشد 70 درصدی فروش قطعات یدکی را از اقدامات بسیار مهم شرکت در سال گذشته اعلام کرد و افزود :  تداوم پروژه فالوآپ و تماس با مشتریان ظرف حداکثر 3 روز و دریافت نظرات آنها در خصوص تعمیرات ارائه شده ، پذیرش تبلتی در برخی از نمایندگی های مجاز به صورت پایلوت در سال گذشته از اقدامات مهمی است که در سال گذشته صورت گرفت ضمن اینکه پذیرش تبلتی در سال جاری در کلیه شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش مدیران خودرو اجرایی می شود.

وی همچنین از توسعه شبکه امداد خودرویی شرکت مدیران خودرو در سال 94 خبر داد و اظهار داشت : در سال گذشته بیش از 40 خودرو X33 به ناوگان امدادی شرکت مدیران خودرو افزوده شد.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو همچنین برگزاری همزمان آزمون جامع در 8 شهر مختلف را از دیگر اقدامات شرکت در سال 94 اعلام کرد و اظهار داشت :  در راستای این اقدام بیش از 80 درصد نمایندگی ها در این  آزمون شرکت کردند که در نوع خود کم نظیر بود  ضمن اینکه در سال گذشته در راستای برگزاری رقابت فنی نمایندگی ها ، 3 نفر برتر در هر رشته معرفی شدند که برای آزمون جهانی به چین اعزام خواهند شد.

پیمان فر در ادامه افزایش مراکز آموزش و همچنین دوره های آموزشی را از جمله اقدامات شرکت در سال 94 ذکر کرد و افزود : در سال 93 نزدیک به 50 دوره آموزشی برگزار شد در حالی در سال 94 تعداد دوره های آموزشی به 112 دوره افزایش یافت.

وی همچنین تجهیز انبار جدید شرکت را حرکت بسیار بزرگ دیگر شرکت  در سال گذشته عنوان کرد و اظهار داشت :  در حال حاضر تغذیه کلیه نمایندگی ها از طریق انبار مرکزی انجام می شود که بسیار فضای مناسب و بزرگی است.

وی در ادامه در خصوص میانگین زمان ارسال قطعات گفت : در سال گذشته تلاش گردید تا میانگین زمان ارسال قطعات کاهش یابد چنانچه میزان این زمان از حدود 4 روز در سال 93 به 1.5 روز در سال 94 کاهش یافت.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"