کد خبر: ۳۹۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، مصرف بنزین این منطقه را در اردیبهشت‌ماه امسال ١٢١ میلیون و ٢٤٤ هزار لیتر اعلام کرد.

مصرف بنزین خراسان رضوی به بیش از ١٢١ میلیون لیتر رسید

به گزارش خبرخودرو، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، مصرف بنزین این منطقه را در اردیبهشت‌ماه امسال ١٢١ میلیون و ٢٤٤ هزار لیتر اعلام کرد.

محمدمهدی قرایی، گفت: اردیبهشت ماه امسال در منطقه خراسان رضوی ٨٠ میلیون و ٦٥١ هزار لیتر بنزین معمولی، ٣٦ میلیون و ٨٧٠ هزار لیتر بنزین یورو ٤ و سه میلیون و ٧٢٣ هزار لیتر بنزین سوپر مصرف شده است.

وی افزود: در دوره مورد بررسی، روز ٣٠ اردیبهشت‌ماه بالاترین میزان مصرف با پنج میلیون و ٦٠٠ هزار لیتر ثبت شد، کمترین مقدار مصرف نیز مربوط به روز چهارم اردیبهشت‌ماه با سه میلیون و ١٣١ هزار لیتر بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، میزان مصرف نفت سفید در این دوره را ٦ میلیون و ١٩٣ هزار لیتر اعلام کرد و افزود: میانگین مصرف نفت سفید در ٢ ماه فروردین و اردیبهشت ماه امسال با ١٧ درصد افزایش به ١٥ میلیون و ٢٥١ هزار لیتر  رسید.

به گفته قرایی، اردیبهشت‌ماه پارسال چهار میلیون و ٣٢٢ هزار لیتر نفت سفید مصرف شد که با رشد ٤٣ درصدی امسال به ٦ هزار و ١٩٣ هزار لیتر رسید.

وی، میزان مصرف نفت‌گاز در این بازه زمانی را ٨٣ میلیون و ٥٧٤ هزار لیتر اعلام کرد و گفت: فروش مرزی نفت گاز در اردیبهشت‌ماه امسال از ٨١ میلیون و ٥٢٣ هزار لیتر گذشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی یادآور شد: در این دوره ٦ میلیون و ٢٨٢ هزار لیتر نفت کوره مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد منفی ٤ درصد را تجربه کرد. همچنین یک میلیون و ٥٧ هزار لیتر نفت‌کوره غیرنیروگاهی توزیع شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"