کد خبر: ۳۹۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: پس از آغاز فروش سدان لوکس جیولیا و پایان یافتن تعویق شش ماهه برای انجام آن، هارلد وستر مدیر برندهای آلفا رومئو و مازراتی برکنار و ریک بیگلند جایگزین وی شد.

فیات کرایسلر مدیریت آلفا و مازراتی را تغییر داد

گروه بین الملل: پس از آغاز  فروش سدان لوکس جیولیا و پایان یافتن تعویق شش ماهه برای انجام آن، هارلد وستر مدیر برندهای آلفا رومئو و مازراتی برکنار و ریک بیگلند جایگزین وی شد.

به گزارش خبرخودرو، مارکیونه اعلام کرد که بیگلند مدیر فعلی فیات کرایسلر ایالات متحده به جای وستر با حفظ سمت به عنوان مدیریت برندهای آلفا رومئو و مارزاتی منصوب خواهد شد.

گفتنی است وستر در سال 2004 به فیات پیوست و به ترتیب در سال های  2008 و 2010 به عنوان مدیریت مازراتی و آلفا رومئو برگزیده شد.

آلفا رومئو بخش اعظمی از استراتژی رشد دو برابری سوددهی فیات کرایسلر تا سال 2018 را تشکیل  می داد ولی تاخیر طولانی مدت ارائه محصولات آن به دلیل تقاضای پایین بازارهای چین و برزیل باعث ناامیدی فیات کرایسلر از دستیابی به این هدف شد.

فیات کرایسلر در صدد است تا Giulia به عنوان رقیب سری 3 عرضه شود. این خودرو که در دهم می پس از شش ماه وقفه معرفی شد از اوایل سال بعد به عنوان اولین شاسی بلند برندش وارد بازار میشود.

گفتنی است طبق اعلام اتحادیه کاری ایتالیا مازراتی  موقتا کارگران تاسیسات ؟؟ خود را به دلیل تقاضای پایین تعدیل کرده است وتولید آن در وضعیت خوبی قرار ندارد.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"