کد خبر: ۳۹۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۵

چه زمان قیمت خودرو واقعی خواهد شد؟!

به گزارش خبر خودرو ، عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس نهم می گوید آزادسازی قیمت خودرو نیز نمی تواند صنعت خودرو را از شرایط فعلی خارج کند.

غلام محمد زارعی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو اظهار داشت : در شرایط کنونی باید مصرف کنندگان به این جمع بندی برسند که قیمتی که برای خودرو پرداخت می کنند به لحاظ کیفیت و قیمت تمام شده عادلانه  است.

وی  تصریح کرد :  در صورتی که عدالت در قیمت گذاری توسط مشتریان داخلی احساس نشود شرایطی که بر بازار و صنعت خودرو حاکم است ادامه خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه باید قیمت خودرو واقعی شود اظهار داشت : در شرایطی که بازار خودرو با رکود جدی مواجه است بهترین اقدام ، عرضه خودرو به قیمت واقعی است.

نماینده منتخب بویر احمد و دنا در مجلس دهم تاکید کرد : البته عرضه خودرو به قیمت واقعی باید توسط مصرف کننده داخلی به خوبی درک شود تا بازار از شرایط فعلی خارج شود .

زارعی با اشاره به نقش موثر دولت در قیمت خودرو افزود :  معتقدم اعلام  قیمت واقعی خودرو باید همچنان با نظارت  دولت صورت گیرد و با ادامه حمایت از صنعت خودرو همچنان دولت نقش خود را قیمت گذاری حفظ نماید.

وی با توجه به آزادسازی قیمت دو خودرو در هفته های اخیر از سوی شورای رقابت اظهار داشت : ارزیابی وضعیت بازار و قیمت ها در جریان آزادسازی قیمت دو خودرو نشان داد که این مساله تاثیری در تغییر وضعیت بازار کنونی خودرو ندارد .

وی خاطر نشان کرد : امروز باید مصرف کننده واقعی خودرو در کشور به این نتیجه برسد که هزینه ای که برای خودرو پرداخت می کند عادلانه و متناسب با کیفیت و قیمت عرضه شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"