کد خبر: ۳۹۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش خبزخودرو، معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، از مصرف ١٧ میلیون مترمکعبی گاز سی ان جی این منطقه خبر داد.

مصرف سی ان جی در زنجان افزایش یافت

 به گزارش خبزخودرو، معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، از مصرف ١٧ میلیون مترمکعبی گاز سی ان جی این منطقه خبر داد.

مظفر حریقی گفت: برخلاف کاهش مصرف دیگر فرآورده‌های مایع، امسال سی ان جی نسبت به مدت مشابه پارسال ٩ درصد رشد داشته است.

وی افزود: مصرف سی ان جی در ٢ ماه نخست امسال، ١٧ میلیون و ٩٩٢ هزار مترمکعب بوده است که در مقایسه با مصرف ١٦ میلیون و ٥١٦ هزار لیتری مدت مشابه پارسال رشد ٩ درصدی را نشان می دهد.

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان در ادامه از کاهش سه درصدی فرآورده‌های‌ مایع خبر داد و گفت: مقدار مصرف ٢ ماه نخست امسال ١١٨ میلیون و ٦٧١ هزار لیتر بوده که در قیاس با مدت مشابه پارسال یعنی مصرف ١٢٢ میلیون و ٢٤٤ هزار لیتری، کاهش سه درصدی را نشان می‌دهد.

وی، روند مصرف فرآورده‌های نفتی را در منطقه کاهشی دانست و اعلام کرد: مصرف بنزین در این بازه زمانی ٥٣ میلیون و ٢٠٧ هزار لیتر بوده که در مقایسه با مدت مشابه با مصرفی حدود ٥٣ میلیون و ٨٩٦ هزار لیتر نشان از کاهش یک درصدی دارد.

به گفته حریقی، مصرف نفت‌گاز در بخش حمل و نقل امسال به ٥٨ میلیون و ٢٠١ هزار لیتر رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال با ٥٨ میلیون و ٨٠١ هزار لیتر مصرف، کاهش یک درصدی را به ثبت رساند.

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، مصرف نفت سفید را در ٢ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال کاهشی عنوان کرد و گفت: مقدار  مصرف امسال (٦ میلیون و ٢٢٢ هزار لیتر) در قیاس با مصرف ٦ میلیون و ٧٩٥ هزار لیتری سال ٩٤، هشت درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به کاهش ٦٢ درصدی مصرف نفت‌کوره در منطقه زنجان افزود: با توجه به تبدیل سوخت صنایع میزان مصرف نفت‌کوره در دوره مورد بررسی به یک میلیون و ٤١ هزار لیتر رسید، در حالی که در مدت مشابه پارسال ٢ میلیون و ٧٥٢ هزار لیتر نفت‌کوره در منطقه مصرف شد.

حریقی در پایان مقدار مصرف گاز مایع را ٣٠ هزار و ٤٦ تن اعلام کرد و گفت: مصرف گاز مایع با سه هزار و  ٢٨٥ تن، رشد هفت درصدی را تجربه کرده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"