کد خبر: ۳۹۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: به تازگی تصویری از تویوتا پریوس PHV منتشر شده که در یک ایستگاه شارژ در ژاپن کنار یک مدل S پیش از فیس لیفت پارک شده است.

تویوتا پریوس PHV فاش شد

گروه بین الملل: به تازگی تصویری از تویوتا پریوس PHV منتشر شده که در یک ایستگاه شارژ در ژاپن کنار یک مدل S پیش از فیس لیفت پارک شده است.

به گزارش خبرخودرو، گمان می رود پریوس PHV در فصل پاییز در ژاپن عرضه شود و پس از آن اواخر همین فصل وارد بازار ایالاتمتحده شود.

تویوتا پریوس PHV در نمایشگاه خودروی نیویورک 2016 به عنوان تویوتا پریوس پرایم رونمایی جهانی شد. اگرچه این خودرو بر اساس تویوتا پریوس جدید ساخته شده، طراحی بدنه آن یک گام فراتر رفته و دارای چراغ های جلوی باریک با عناصر LED چهارگانه، LEDهای دید در روز عمودی و طراحی سپر تهاجمی تر است که جلوپنجره ای مشکی شده را پنهان می کند. در قسمت پشت این خودرو یک جفت چراغ عقب LED منحصر به فرد و عناصری تهاجمی تعبیه شده است.

داخل پریوس PHV بسیار شبیه به تویوتا پریوس است و تنها نمایشگر لمسی 11.6 اینچی در کنسول وسط و نمایشگر بالای سر تمام رنگی آن متفاوت هستند. تویوتا هم چنین یک برنامه تلفن هوشمند مخصوص را برای مدیریت برنامه شارژ این خودرو، اطلاعات شارژ و مکان یابی ایستگاه های شارژ ارائه خواهد کرد.

پریوس PHV از موتور 1.8 لیتری آتکینسون چهار سیلندر بنزینی به همراه یک موتور برقی و گیربکس CVT بهره می برد. نیروی این موتور برقی از باطری 8.8 کیلووات ساعت تامین می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"