کد خبر: ۳۹۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۸ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

یک بام و دو هوای خودروسازان در موضوع قیمت

 به گزارش خبر خودرو، یکی از نمایندگان مجلس دهم می گوید تا زمانی که با حمایت های دولتی خودروسازی در کشور اداره شود قطعا این صنعت نمی تواند پاسخ گوی نیاز مصرف کنندگان داخلی باشد.

شهباز حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اشاره به فعالیت برخی از شرکتهای خودروسازی در منطقه کرمان و بم اظهار داشت : دولت باید  زمینه را برای حضور فعال تر بخش خصوصی در صنعت خودرو فراهم کند مادامی که خودروسازی در کشور با حمایت های دولتی اداره شود این صنعت نمی تواند پاسخ گوی نیاز جامعه باشد.

عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات در مجلس نهم کیفیت را یکی از مطالبات مهم امروز جامعه از صنعت خودرو کشور عنوان کرد و افزود : خودروسازان تا رسیدن به مرحله ای از کیفیت که  تولیداتی در شان مردم عرضه نمایند همچنان فاصله دارند.

حسن پور همچنین با اشاره به موضوع  قیمت گذاری خودرو گفت : در تمام دنیا عرضه و تقاضا قیمت خودرو را تعیین می کند اما متاسفانه در ایران خودروسازان علاوه بر اینکه خواستار حمایت های تسهیلاتی دولت هستند از سویی موضوع آزادسازی قیمت خودرو را نیز مطرح می کنند که این یک بام و دو هوایی را مجلس به عنوان نمایندگان مردم قبول ندارد.

وی در ادامه خروج رکود در کشور و صنعت خودرو را یکی از مهم ترین اولویت های مجلس دهم ذکر کرد و اظهار داشت : تداوم رکود در بخش های اقتصادی و صنعتی به خصوص خودروسازی یقینا به ضرر تولیدکنندگان و سرخوردگی در این حوزه از فعالیت در کشور خواهد شد.

نماینده سیرجان و بردسیر تاکید کرد :  امید است مجلس دهم همان گونه که پیش بینی می شود مجلس هماهنگ و آرام و منسجمی باشد و به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای به فعالیت بیشتر در جهت رفع مشکلات کشور بپردازد.

حسن پور افزود : مسلما مجلس دهم در حل و فصل  مشکلات و مسائل عدیده ای که سد راه تولید در کشور شده می تواند نقش موثری را ایفا نماید.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"