کد خبر: ۳۹۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

آغاز تحویل 600 دستگاه کامیونت 6 تن FAW تا پایان امسال

به گزارش خبر خودرو ، قائم مقام و رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور از برنامه تولید 1500 دستگاهی این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت : با توجه به تحقق نیمی از برنامه تولید شرکت ظرف دو ماه اول امسال ، پیش بینی می شود بتوانیم به رقمی بیش از برنامه پیش بینی شده در سال 95 دست یابیم.

مهرداد امینی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو اظهار داشت : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در سال جاری 900 دستگاه کشنده و 600 دستگاه کامیونت تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

وی همچنین از توسعه شبکه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور در سال 95 خبر داد و گفت : در حال حاضر سیبا موتور 20 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان امسال به 25 نمایندگی افزایش می یابد.

وی در ادامه با توجه به آغاز تولید محصولات جدید کامیونت  6تن FAW  گفت :  تولید کامیونت های 6 تن FAW اسفند ماه سال گذشته آغاز گردید و از ابتدای امسال با دریافت تاییده شماره گذاری ، تحویل آن به مشتریان شروع شده است .

وی با اشاره به پیش بینی فروش 600 دستگاه کامیونت  6تن FAW  در سال 95 افزود : انتظار می رود با توجه به استقبال مشتریان ، فروش این محصول در سال جاری فراتر از ارقام برنامه ریزی شده باشد.

قائم مقام شرکت سیبا موتور در ادامه با توجه به رکود بازار خودرو کشور گفت : با وجود رکود کلی حاکم بر اغلب بخش های تولیدی و اقتصادی کشور خوشبختانه بازار محصولات سیبا موتور در سال 95 نسبت به سال گذشته با رشد تقاضا مواجه شده است این در حالی است که هم اکنون نیمی از ظرفیت تولید اغلب کارخانجات تولیدی در کشور خالی و بلااستفاده باقی مانده است.

امینی همچنین به اجرای برخی از طرح ها به منظور رشد فروش در این شرکت پرداخت و تصریح کرد : شرکت در طرح های تعویض و جایگزینی خودروهای فرسوده ، اجرای طرح های فروش اعتباری و همچنین تلاش در جهت ارتقای کیفی محصولات از جمله اقدامات شرکت به منظور دست یابی به رشد فروش بوده است.

وی در ادامه در خصوص قیمت محصولات این شرکت در سال جاری گفت : علی رغم افزایش هزینه هایی مانند بیمه شخص ثالث،  بیمه بدنه و هزینه شماره گذاری و مالیات بر ارزش افزوده ، شرکت سیبا موتور به منظور احترام به مصرف  کنندگان و همچنین توسعه فروش هیچ گونه افزایش قیمتی را در محصولات شرکت اعمال ننموده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"