کد خبر: ۳۹۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

افزايش رضايت مشتريان در رأس برنامه‌هاي سايپايدك قرار دارد

به گزارش خبرخودرو، مديرعامل سايپايدك تأكيد كرد: در سال جاري بر موضوع افزايش رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش تمركز كرده‌ايم به طوري كه اين امر مهم در رأس برنامه‌هاي ما قرار دارد.

مهندس وحيدزاده در جمع تعدادي از مديران نمايندگي‌هاي سايپايدك با بيان اين مطلب اظهار كرد: در كنار تلاش‌ها براي افزايش رضايت مشتريان، چرخ اقتصاد و كسب و كار نمايندگي‌ها هم بايد در چرخش باشد. به همين دليل مديران نمايندگي‌ها بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي كنند تا ضمن حضور مستمر و مداوم در محيط كار، بر تمام فرآيندها كنترل داشته باشند و ما در سايپايدك كاري مهمتر از افزايش رضايت مشتريان نداريم.

وي با اشاره به اينكه سايپا به واسطه برخورداري از نمايندگي‌هاي وفادار از بهترين سطح خدمات فروش و پس از فروش بهره‌ مي‌برد، ادامه داد: رفتار محترمانه با مشتري ضامن بقاي كسب و كار است و از اين بابت رفتار مدير نمايندگي الگويي براي سايرين است تا با رفتار همراه با احترام با مشتري، رضايت او را افزايش دهد.

مديرعامل سايپايدك يادآور شد: در دو سال گذشته با همكاري و همراهي مديران نمايندگي‌ها بسياري از مشكلات را كم كرديم و در عين حال بايد مشكلات موجود را نيز با كمك هم حل كنيم تا به نقطه مطلوب برسيم. از اين بابت برگزاري جلسات هم‌انديشي با نمايندگي‌ها قطعا در رفع مشكلات موثر است.

مهندس وحيدزاده تاكيد كرد: بنا بر تاكيد وزير صنعت، معدن و تجارت، نمايندگي‌هايي كه رتبه 4 را در ارزيابي‌ها كسب مي‌كنند از چرخه خدمات پس از فروش حذف خواهند شد. لذا ما به دنبال اصلاح نقاط ضعف هستيم تا نمايندگي‌هايي كه رتبه پايين دارند عملكرد بهتري داشته باشند و به رتبه بالاتر ارتقا يابند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"