کد خبر: ۳۹۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

مشکلی در تامین قطعات یدکی نداریم

به گزارش خبرخودرو ، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو یکی از مهمترین دغدغه شرکتهای خدمات پس از فروش را تامین به موقع قطعات یدکی دانست و اظهار داشت : مهمترین برنامه و اولویت شرکت که همواره بر روی آن تاکید گردیده ، موضوع تامین قطعات یدکی است که خوشبختانه در این راستا اقدامات بسیاری خوبی در شرکت مدیران خودرو صورت گرفته است به طوری که در راستای این تلاش توانستیم نرخ تامین قطعات  را به 95 درصد برسانیم که این امر در ایران بی سابقه است  و تلاش داریم تا در سال جاری این نرخ تامین را حفظ نماییم.

رادین پیمان فر در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو اظهار داشت : علی رغم اینکه چند مدل خودرو جدید در سال گذشته به بازار عرضه گردید در سال 94 توانستیم به لحاظ تامین قطعات پشتیبانی مناسب را داشته باشیم ولی در خصوص اجرای برخی از پروژه ها مثل نصب لیبل و هلوگرام بر روی قطعات پیشرفت چندانی حاصل نشد و تاکنون اقدام جدی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی با اشاره اینکه در خصوص خواب خودرو در شبکه نمایندگی های مدیران خودرو مشکل خاصی وجود ندارد گفت : در این زمینه با جدیت در حال فعالیت هستیم و بواسطه سیستمی که طراحی شده روزانه آمار خودروهایی را که بیش از 48 ساعت در شبکه خدمات پس از فروش متوقف ماندند را بدست آورده و تلاش می شود هر چه سریع تر خودرو ترخیص گردد. به عنوان مثال در کل کشور ظرف 48 ساعت اخیر تنها حدود 20 خودرو متوقف در شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش وجود دارد که گاها به دلیل تعمیرات اساسی موتور و یا مواردی است زمان بیشتری را برای تعنیرات نیاز داشتند .

وی در ادامه با اشاره به پروژه خواب خودرو اظهار داشت : البته بر روی پروژه خواب خودرو تلاش بسیار خوبی توسط شرکت صورت گرفت چنانچه تنها 10 مورد منجر به پراخت خواب خودرو به مشتریان گردید در حالی که این عدد در سال 93  ، حدود 24 مورد بود .

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت : در حال حاضر 95 درصد خودروهایی که روزانه در تعمیرگاه مرکزی شرکت پذیرش می شوند همان روز و ظرف کمتر از 24 ساعت تعمیر و ترخیص می شوند.

پیمان فر همچنین در خصوص تامین قطعات یدکی مورد نیاز برای خودروهای جدید گفت : در حال حاضر هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد چرا که کلیه برنامه ریزی ها پیش از عرضه محصولات جدید صورت گرفته و همزمان با فروش خودروها ، اقدام به توزیع قطعات یدکی در نمایندگی ها شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"