کد خبر: ۳۹۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵

پيش فروش بلند مدت محصولات ايران خودرو با تسهيلات و هداياي ويژه

به گزارش خبرخودرو، گروه صنعتي ايران خودرو در راستاي فراهم كردن امكان خريد براي گروه هاي مختلف درآمدي و تامين سلايق و انتظارات مشتريان، طرح پيش فروش بلندمدت محصولات خود را آغاز كرد.       

معاون مدير عامل در بازاريابي و فروش ايران خودرو در اين باره گفت: در طرح پيش فروش بلندمدت، مشتريان علاوه بر دريافت سود مشارکت 22 درصد، از ميزان قابل توجهي هدايا و تسهيلات و تخفيف زير قيمت بازار، در زمان تحويل نيز بهره مند مي شوند.

مصطفي خان كرمي افزود: درزمان تحويل خودرو به مشتري علاوه بر مزاياي يادشده،‌ مبلغ تخفيف نيز از بهاي فروش خودرو كاسته شده و مشتري قادر به پرداخت مابه التفاوت خواهد بود.

وي ضمن اشاره به استقبال فعالان بازار و مصرف كنندگان از اين طرح اظهار كرد: خودروهاي پژو 206 صندوقدار و پژو405 بنزيني SLX با مبالغ پيش پرداخت 15 و 13 ميليون تومان با موعد تحويل بهمن 95 و ارديبهشت 96 به متقاضيان عرضه مي شود.

وي امكان پرداخت اقساطي مابه التفاوت در زمان تحويل و امكان صلح تا دوبار، با شرايط ذكر شده در بخش‌نامه را از ديگر مزاياي اين روش اعلام كرد.

گفتني است، طرح پيش فروش بلندمدت ايران خودرو از طريق سايت فروش اينترنتي محصولات گروه صنعتي ايران خودرو به نشاني www.ikco.com و يا مراجعه به نمايندگي هاي مجاز سراسر كشور در دسترس متقاضيان قرار دارد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"