کد خبر: ۳۹۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۵ تير ۱۳۹۵
گروه بین الملل: یکی از مهندسان نیسان اعلام کرده که خودروی برقی لیف جدید دارای طیف حرکتی بیش تر از 321 کیلومتر خواهد بود.

طیف حرکتی نسل بعدی نیسان لیف توسعه می یابد

گروه بین الملل: یکی از مهندسان نیسان اعلام کرده که خودروی برقی لیف جدید دارای طیف حرکتی بیش تر از 321 کیلومتر خواهد بود.

به گزارش خبرخودرو، مدیر جهانی مهندسی خودروهای برقی نیسان، Kazuo Yajima اظهار داشت یک بسته باطری 60 کیلووات ساعتی جدید در لیف بعدی ارائه خواهد شد که طیف حرکتی بین 337 تا 354 کیلومتر را با یک بار شارژ فراهم می آورد. نیسان باطری بزرگ تر جدید خود را در EVS29 به نمایش در می آورد که همایش خودروی برقی است که در مونترال کانادا برگزار می شود.

اگرچه Yajima تایید کرده که این باطری بزرگ تر در راه است اما از زمان عرضه لیف بعدی خبری نداده است. گمان می رود این خودرو به عنوان مدل 2017 عرضه شود که در این صورت لیف جدید زمانی قبل از پایان سال جاری رونمایی خواهد شد.

طراحی لیف جدید نیز اصلاح خواهد شد که گمان می رود شباهت بیش تری به یک هاچ بک معمولی داشته و از عناصر طراحی Friend ME کانسپت و IDS کانسپت بهره ببرد.

طیف حرکتی 321 کیلومتر کمک می کند لیف با شورلت بولت و مدل 3 تسلا رقابت کند که هر دو دارای طیف حرکتی تمام برقی 321 کیلومتر هستند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"