کد خبر: ۳۹۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۵
گروه بین الملل: تایید شده که نسل بعدی سانگ یانگ رکستون در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد.

طراحی ذهنی نسل بعدی سانگ یانگ رکستون منتشر شد

گروه بین الملل: تایید شده که نسل بعدی سانگ یانگ رکستون در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، قبل از رونمایی این خودرو بر اساس تصاویر فاش شده یک طراحی ذهنی از نسل بعدی این شاسی بلند بزرگ منتشر شده است.

نسل بعدی این شاسی بلند که با کد سانگ یانگ Y400 شناخته می شود دارای عناصر طراحی شبیه به سانگ یانگ LIV-1 کانسپت و طراحی بهتر و دقیق تری نسبت به این کانسپت خواهد داشت. این خودرو دارای خط سقفی شیب دار مشابه تیوولی است.

هنوز تصویری از داخل نسل بعدی رکستون منتشر نشده البته گزارش شده که کیفیت ساخت آن بسیار عالی خواهد بود. کابین این خودرو دارای روکش چرم با تزئینات چوبی و قسمت های کرومی خواهد بود. کنسول وسط رکستون برخلاف جدیدترین محصولات از دیگر خودروسازان، دارای مجموعه ای از دکمه ها و سیستم نمایشگر لمسی خواهد بود. این خودرو همچنان هفت سرنشین خواهد بود.

نسل بعدی رکستون همچنان بر اساس پلتفرم ladder-frame ساخته می شود اما ادعا شده که 50 کیلوگرم سبک تر از مدل کنونی اش خواهد بود. زیر کاپوت این خودرو موتور 2.0 لیتری GDi توربوشارژ بنزینی جدید متصل به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته تعبیه خواهد شد. یک نسخه دیزلی با موتور 2.2 لیتری 178 اسب بخاری مدل کنونی نیز برای این خودرو ارائه خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"