کد خبر: ۳۹۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، معاون شهردار تهران : اجرای خط سفید شامل احترام به خطوط عابر پیاده و تردد در میان خطوط، امسال منطقه به منطقه بررسی می شود.

پیشرفت 85 درصدی اجرای زیرساخت های ترافیکی در تهران

به گزارش خبرخودرو، معاون شهردار تهران : اجرای خط سفید شامل احترام به خطوط عابر پیاده و تردد در میان خطوط، امسال منطقه به منطقه بررسی می شود.

سید جعفر تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه مشکل ترافیک در پایتخت تنها با اراده من و شما به عنوان شهروند حل می شود، تاکید کرد: آمارها نشان می دهد بالغ بر 40 درصد معضل ترافیک در شهر تهران به ناهنجاری در پیشرفت 85 درصدی اجرای زیرساخت های ترافیکی در تهرانرفتارهای رانندگی باز می گردد.

وی تصریح کرد: سال گذشته اصلاح زیرساخت های ترافیکی از جمله اصلاح خط سفید معابر شریانی درجه 1 و 2 و اصلاح معبر عابر پیاده در تقاطع ها صورت گرفته است که بر این اساس در مدتی که از اجرای طرح گذشته، بالغ بر 85 درصد پیشرفت در اجرای زیرساخت ها در تمامی مناطق 22 گانه داشته ایم.

معاون شهردار تهران از پیشرفت صد در صدی اجرای پروژه خط سفید در معابر شریانی درجه 1 و 2 در منطقه 12 خبر داد و گفت: درصد پیشرفت طرح خط سفید به تفکیک امحا خط محوری، تراش و روکش تقاطع ، بلوک و کانال عابر پیاده ، خط کشی طولی ، علایم افقی، رفع نواقص ایستگاه های حمل و نقل عمومی، همسطح سازی گذرعابر پیاده در این منطقه صددرصد پیشرفت داشته است .

معاون شهرداری تهران افزود: خط کشی‌های ترافیکی معابر مهم‌ترین ابزار کنترلی رفتار صحیح ترافیکی است که به منظور جلوگیری از حوادث و ایمنی در ترافیک به عنوان ابزار ضروری مورد توجه شهرداری است.

تشکری هاشمی گفت: برآوردها نشان می دهد با اصلاح زیر ساخت های ترافیکی در منطقه12 تخلفات و ناهنجاری های ترافیکی بیش از 80 درصد کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه حرکت بین خطوط ، عبور از محل گذرگاه‌های عابر پیاده و احترام به حقوق رانندگان از سوی عابرین و احترام به حقوق عابرین از سوی رانندگان می تواند شهر را به لحاظ فرهنگ ترافیکی ایمن و منظم کند، گفت: انتظار می رود شهروندان برای حفظ ایمنی خود و دیگران قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و به خط کشی معابر توجه داشته باشند.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"