کد خبر: ۳۹۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۵
به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم می گوید شرایط کنونی فرصت خوبی است تا با همکاری خودروسازان بزرگ خارجی و سرمایه گذاری مشترک در این بخش ، صنعت خودرو کشور متحول شود.

فرصتی جهت تحول در صنعت خودرو ایران

 

 به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن  مجلس دهم می گوید شرایط کنونی فرصت خوبی است تا با همکاری خودروسازان بزرگ خارجی و سرمایه گذاری مشترک در این بخش ، صنعت خودرو کشور متحول شود.

غلام محمد زارعی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : امروز خودروسازان باید به منظور کسب دانش فنی و تکنولوژی روز و از سویی حفظ اشتغال با برندهای جهانی، همکاری مشترک داشته باشند.

وی همچنین به نقش مجلس و نمایندگان دور دهم در توسعه صنعت خودرو ایران اشاره کرد و اظهار داشت : یقینا جهت گیری و  مطالبه اصلی مجلس  و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم تقویت تولید ، توجه به اقتصاد مقاومتی ، ایجاد اشتغال خواهد بود.

وی با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالای کشور تصریح کرد : ظرفیت بالا و پتانسیل موجود در کشور، این امکان را فراهم می سازد تا صنعت خودروی ایران به یکی از پایگاه های تولید خودرو در دنیا تبدیل شود.

وی همچنین با اشاره به آغاز همکاری مشترک خودروسازان داخلی با شرکای خارجی اظهار داشت : اميد است بتوانيم در فرصت بدست آمده به شکوفايي و نتايج مطلوبي از نظر توليد، کيفيت و کاهش قيمت‌ها دست یابیم.

وی گفت : مسلما می توان با تولید خودروهای جدید و متنوع در جریان همکاری مشترک با خودروسازان برتر جهانی ضمن اینکه اشتغال داخل را تقویت نمود بلکه به کیفیت مورد دلخواه مشتریان داخلی نیز دست یافت.

نماینده مردم بویر احمد و دنا در مجلس دهم با بیان اینکه علاوه بر اهتمام خودروسازان نسبت به ارتقاء کیفیت و تنوع در تولید، مجلس و دولت نیز باید صنعت خودرو را مورد حمایت جدی قرار دهند، تصریح کرد: این مهم با برنامه ریزی و سیاست گذاری در جهت حمایت از تولید داخلی به خصوص در صنعت خودرو حاصل می شود.

زارعی همچنین با تاکید بر این که علاوه بر کیفیت، ارائه خدمات پس از فروش نیز موضوعی مهم و ضروری در صنعت خودرو است ، خاطرنشان کرد: ارتقاء کیفیت و کیفی سازی تولید و خدمات پس از فروش، دو مسأله مهمی است که در صورت توجه جدی خودروسازان به این دو موضوع ، شاهد تحول بزرگی در حوزه خودروسازی کشور خواهیم بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"