کد خبر: ۳۹۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، اولین محموله از محصولات صادراتی گروه خودروسازی سایپا به لبنان شامل 152 دستگاه انواع خودروهای سواری و تجاری تولید شده در شرکتهای سایپا ، پارس خودرو ، زامیاد و سایپا دیزل بارگیری و ارسال شد .

صادرات اولین محموله از محصولات گروه خودروسازی سایپا به لبنان

به گزارش خبرخودرو، اولین محموله از محصولات صادراتی گروه خودروسازی سایپا به لبنان شامل 152 دستگاه انواع خودروهای سواری و تجاری تولید شده در شرکتهای سایپا ، پارس خودرو ، زامیاد و سایپا دیزل بارگیری و ارسال شد .

احمد اسماعیلی قائم مقام معاونت صادرات گروه خودروسازی سایپا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه پس از حضور موفق سایپا در بازارهای عراق ، اذربایجان ، ترکمنستان ، الجزایر ، مصر و ونزوئلا بازار خودرو لبنان جدیدترین بازاری است که به سبد بازارهای گروه خودروسازی سایپا اضافه شده است گفت : برنامه صادراتی ما به بازار خودرو لبنان تا پایان امسال 500 دستگاه انواع محصولات گروه خودروسازی سایپا است که امروز نخستین محموله شامل 152 دستگاه انواع پراید ، تیبا ، اریو ، H300 پارس خودرو ، H200 سایپا ، وانت زامیاد ، ریچ پارس خودرو به مقصد این کشور بارگیری و ارسال شد .

وی با اشاره به حضور خودروسازان معتبر دنیا از اروپا و امریکا در بازار لبنان افزود : برای ارائه خدمات پس از فروش در لبنان 3 شبکه شامل 2 شبکه خدماتی در بیروت و یک شبکه هم در طرابلس پیش بینی شده است و ما برای تامین قطعه مورد نیاز ، محموله قطعات یدکی را با فاصله کمی از ارسال خودرو ، به بازار لبنان ارسال خواهیم کرد .

اسماعیلی گفت : هرچند مجموع فروش سالانه خودرو در بازار لبنان 50 هزار دستگاه است اما در برنامه های راهبردی سایپا این بازار می تواند فرصت خوبی برای حضور ما در دیگر بازارها باشد .

وی با بیان اینکه یک شرکت از بخش خصوصی لبنان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات سایپا را در اختیار دارد افزود : بازار خودرو لبنان بازار خودروهای لوکس است ولی ما امیدواریم با توسعه شبکه خدمات پس از فروش در این کشور بازار خودرو لبنان را به یکی از پایگاههای صادراتی سایپا در خاورمیانه تبدیل کنیم .

اسماعیلی همچنین درخصوص قیمت خودروهای صادراتی به بازار لبنان هم گفت : ما برای خودروهای خانواده ایکس 100 و ایکس 200 شامل انواع پراید و تیبا و محصولات اچ 200 و اچ 300 قیمتی بین 7500 تا 8500 دلار ، برای اریو ، وانت های ریچ و زامیاد هم بین 10 تا 13 هزار دلار قیمت در نظر گرفتیم ولی برای کامیونت الوند که از محصولات سایپا دیزل است هنوز قیمتی تعیین نکرده ایم .

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"