کد خبر: ۳۹۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
گروه بین الملل: کادیلاک ATS مدل 2017 علاوه بر کاهش قیمت تغییراتی در سطح نسخه ها نیز خواهد داشت.

قیمت کادیلاک ATS کاهش می یابد

گروه بین الملل: کادیلاک ATS مدل 2017 علاوه بر کاهش قیمت تغییراتی در سطح نسخه ها نیز خواهد داشت.

به گزارش خبرخودرو، کادیلاک ATS که گمان می رفت حضور کادیلاک در کلاس سدان های لوکس را بهبود بخشد نتوانست طبق انتظارات پیش برود و سهم بازار آن از سال 2013 تا کنون مدام رو به کاهش بوده است. این خودروساز آمریکایی به امید افزایش فروش این خودرو قیمت مدل 2017 آن را 650 تا 1100 دلار بسته به نوع مدل کاهش خواهد داد. هم چنین هر نسخه این خودرو ویژگی های استاندارد بیش تر از قبل خواهد داشت. مدل پایه کنونی با موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر این خودرو نیز حذف خواهد شد. در عوض مدل پایه ATSبه موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر مجهز می شود در حالی که موتور 3.6 لیتری V6 در مدل های ممتاز این خودرو ارائه می شود.

اگرچه جزئیات قیمتی این خودرو اعلام نشده اما خریداران می توانند مدل 2.0 لیتری توربوی این خودرو را با ویژگی های محبوبی همچون سیستم صوتی Bose بدون تغییر قیمت دریافت کنند. موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر استاندارد در این خودرو قدرت 272 اسب بخار تولید می کند که توانی بیش تر از سدان های پایه بی ام و و مرسدس بنز است.

مدیر برنامه ریزی محصول جهانی کادیلاک، Hampden Tener اظهار داشت: "ما در پی تمرکز بر موتور 2.0 لیتری توربو و ویژگی های این خودرو هستیم در حالی که به جای بهره گیری از مشوق های بیش تر بازار را با محصول خود در دست بگیریم." Tener بر این باور است که ارائه ارزش بیش تر در هر نسخه به تقاضای بیش تر کمک می کند در حالی که کاهش مدل و ساختار موتور می تواند به نمایندگی های کمک کند محبوب ترین مدل ها را سفارش دهند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"