کد خبر: ۳۹۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
گروه بین الملل: ماروتی سویفت مدل 2017 (سوزوکی سویفت) در حال تست در آلمان دیده شده است.

ماروتی سویفت مدل 2017 فاش شد

گروه بین الملل: ماروتی سویفت مدل 2017 (سوزوکی سویفت) در حال تست در آلمان دیده شده است.

به گزارش خبرخودرو، گمان می رود مدل بین المللی نسل بعدی ماروتی سویفت اواخر سال جاری و قبل از عرضه در هند در سال 2017، رونمایی شود.

تصاویر فاش شده از نسل بعدی سویفت طراحی تحولی را نشان می دهند که سبک آشنا و شهری سویفت کنونی را حفظ کرده اما به عناصری مدرن همچون جلوپنجره بزرگ، چراغ های جلوی نوین با لامپ های پروژکتوری، خط سقف شیب دار، چراغ های عقب و طراحی رینگ های آلیاژی جدید مجهز شده است.

سویفت مدل 2017 بر اساس پلتفرم سبک بالینو ساخته می شود که گمان می رود به کاهش وزن حدودا 50 کیلوگرمی آن در مقایسه با مدل کنونی اش منجر شود. این کاهش وزن به بهبود عملکرد و مصرف سوخت سویفت کمک می کند در حالی که مقاومت بیش تر آن به افزایش سطح ایمنی تصادف کمک خواهد کرد.

خط تولید موتور مدل بین المللی سویفت از سوزوکی بالینو گرفته خواهد شد که شامل 1.0 لیتری سه سیلندر بوسترجت بنزینی و 1.25 لیتری دوال جت N/A با سیستم هیبریدی SHVS  است. گمان می رود ماروتی سویفت مخصوص هند همچنان با موتور 1.2 لیتری چهار سیلندر سری K بنزینی عرضه شود که البته اصلاحاتی خواهد داشت در حالی که نسخه دیزلی آن به موتوری جدید مجهز می شود که توسط سوزوکی ساخته شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"