کد خبر: ۳۹۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
گروه بین الملل: فورد GT کاملا جدید مدل 2017 برای یادبود پیروزی در لمانز 1966 یک مدل نسخه مخصوص با سبک تاریخی خواهد داشت.

نسخه مخصوصی از فورد GT مدل 2017 معرفی شد

گروه بین الملل: فورد GT کاملا جدید مدل 2017 برای یادبود پیروزی در لمانز 1966 یک مدل نسخه مخصوص با سبک تاریخی خواهد داشت.

به گزارش خبرخودرو، فورد به مناسبت پنجاهمین سال پیروزی تاریخی خود با GT40 Mark II در لمانز توسط رانندگان، بروس مک لارن و کریس Amon این خودرو را عرضه می کند.

فورد به مناسبت این سالگرد از فورد GT 66 Hritage ادیشن رونمایی کرده که دارای کابین و طرح رنگ های بدنه مخصوص به همراه روکش رینگ منحصر به فرد است.

بدنه این خودرو دارای رنگ مشکی سایه با گزینه های مات یا براق و نوارهای نقره ای نمادین فورد GT و بسته ارتقای بدنه ایرودینامیک فیبر کربنی است. هم چنین برچسب های #2 روی کاپوت و درهای این خودرو به رنگ سفید یخی تعبیه شده است. این خودرو دارای رینگ های یک تکه 20 اینچی آلومینیوم مصنوعی با روکش طلایی ساتنی و مهره های مشکی است.

فورد برای کابین این خودرو یک بسته ارتقایی متمایز را در نظر گرفته است. کابین این نسخه مخصوص دارای صندلی های فیبر کربنی با قسمت های بالش شکل و نواردوزی های چرمی Ebony است. لوگوی فورد GT روی پشتی های سر و روکش چرمی فرمان این خودرو نیز دیده می شود. داشبورد، ستون ها و خط شانه این مدل دارای روکش چرم Ebony هستند و قسمت هایی طلایی نیز روی پانل تجهیزات و پدال های آن دیده می شود. کمربندهای ایمنی در این خودرو نیز دارای طرح مشبک مخصوص به رنگ آبی فورد هستند.

هر یک از مدل های این خودرو دارای قاب پلاکی سریالی هستند که نشان دهنده نسخه مخصوص است. فورد اعلام نکرده که چند دستگاه از این فورد GT 66 Heritage ادیشت مدل 2017 تولید خواهد کرد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"