کد خبر: ۳۹۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، از مصرف ٣٨ میلیون ٤٠٨ هزار لیتر بنزین در فصل بهار خبرداد.

مصرف بنزین در منطقه سبزوار از مرز ٣٨ میلیون لیتر گذشت

به گزارش خبرخودرو، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، از مصرف ٣٨ میلیون ٤٠٨ هزار لیتر بنزین در فصل بهار خبرداد.

عیسی افتخاری با اعلام این مطلب گفت: مصرف بنزین معمولی و سوپر با ١,٥ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال از مرز ٣٨ میلیون لیتر گذشت.

وی افزود: در سه نخست امسال ٨٩ میلیون و ١٢٥ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، بنزین سوپر، نفت‌گاز، نفت‌سفید و نفت‌کوره‌ در سطح منطقه توزیع و مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال حدود نیم درصد کاهش داشته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار ادامه داد: بالاترین مصرف فرآورده در منطقه سبزوار در این بازه زمانی مربوط به نفت‌گاز با ٤٦ میلیون لیتر بود که نسبت به سال گذشته حدود یک درصد کاهش و پایین‌ترین مصرف فرآورده به نفت‌کوره با ٤٧١ هزار و کاهش ١٧ درصدی اختصاص داشت.

وی اعلام کرد: در دوره مورد بررسی چهار میلیون و ٣٢٩ هزار لیتر نفت سفید در بخشهای نفت‌سوز توزیع شده که نسبت به پارسال ٩,٣ درصد افزایش داشته است.

 افتخاری، با بیان این‌که در سه ماه نخست امسال سه هزار و ٤٣١ تن گاز مایع مصرف شده است، گفت: میزان مصرف گاز مایع در مقایسه با مدت مشابه پارسال ٦,٨ درصد رشد داشته است.

وی در پایان یادآور شد: در فصل بهار با فعالیت مستمر و بدون وقفه ٢١ باب جایگاه CNG در منطقه ١٦ میلیون و ٦٧١ هزار مترمکعب سی ان جی عرضه شده که نسبت به مدت مشابه پارسال  حدود ٨,٥ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گفته مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، میانگین مصرف گاز در منطقه روزانه ١٧٩ هزار مترمکعب است که با فرض میانگین حجم مخزن هر خودرو ١٣ مترمکعب، روزانه تعداد ١٣ هزار و ٧٠٠ خودرو در سطح منطقه عملیات سوخت‌گیری انجام داده‌اند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"