کد خبر: ۳۹۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۱۴ تير ۱۳۹۵

بررسی آخرین وضعیت طرح های فولادی با حضور وزیر صنعت،معدن وتجارت

به گزارش گروه صنعت خبرخودرو، آخرین وضعیت توسعه و پیشرفت 7طرح فولادی استانی و طرح کنستانتره و گندله منطقه سنگان با حضور وزیر صنعت،معدن وتجارت ومدیران طرح ها بررسی شد.

«مهندس محمدرضا نعمت‌زاده» در این نشست گفت: در طرح‌های مربوط به کنسانتره و گندله می‌بایست برنامه پیشرفت فیزیکی ماهانه ارائه شود و برای تکمیل زنجیره تولید لازم است این طرح‌ها زودتر از موعود خود راه‌اندازی شده تا ارزش افزوده مطلوبی عاید شود تا از صادرات سنگ خام جلوگیری شود.

مهندس نعمت‌زاده در خصوص هفت طرح فولادی استانی نیز گفت: متأ‌سفانه نزدیک به 12 سال است که این طرح‌ها بر روی زمین مانده لذا لازم است که مجریان طرح‌های یاد شده مشکلات خود را به طور مستقیم در این جلسات مطرح نموده تا بتوانیم مشکلات پیش روی را حل نماییم.

وی با تأکید بر اینکه مدیران پروژه‌های معدنی و فولادی می‌بایست جدیت در کار خود را بیش از پیش افزایش دهند افزود: برای راه‌اندازی طرح‌های معدنی و فولادی می‌بایست برنامه زمان‌بندی ارائه شود.

بر پایه این گزارش، در جلسه پایش هفت طرح فولادی استانی مجریان طرح‌های هفت‌گانه شامل: فولاد سپیددشت، فولاد میانه، فولاد نی‌ریز، فولاد بافت، فولاد سبزوار، فولاد شادگان و فولاد قائنات همچنین مجریان طرح کنسانتره و گندله منطقه سنگان با حضور شرکت‌هایی نظیر: شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی، شرکت صنعتی و معدنی اوپال پارسیان سنگان، فولاد شرق کاوه، شرکت سنگ فولاد سنگان (فولاد مبارکه) و شرکت فولاد خوزستان به همراه معاون امور معادن و صنایع معدنی و معاون برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند؛ به ارایه گزارش پیشرفت فیزیکی و زمان راه اندازی طرح های خود پرداخته و مشکلات پیش روی خود را به وزیر صنعت، معدن وتجارت بازگو کردند.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"