کد خبر: ۴۱۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: شرکت آلمانی مرسدس بنز از جمع آوری خودروهای جدیدCoupe GLE 450 AMG مدل 2016 به دلیل مشکل خاموش شدن ناگهانی موتور خبر دادند.

جمع آوری محصولات مرسدس در امریکا

گروه بین الملل: شرکت آلمانی مرسدس بنز از جمع آوری خودروهای جدیدCoupe  GLE 450 AMG مدل 2016 به دلیل مشکل خاموش شدن ناگهانی موتور خبر دادند.

به گزارش خبرخودرو، به نظر می رسد که GLE 450 AMG مدل 2016 دارای مشکل نرم افزاری در سامانه استارت / استاپ موتور است به نحوی که هنگام ترمز گرفتن احتمال خاموش شدن کلی موتور آن وجود دارد.

این سامانه هنگام ایست خودرو با کاهش دور موتور مصرف سوخت را در ترافیک های شهری کنترل می کند ولی به نظر می رسد که مشکل نرم افزاریش باعث شده که به طور کلی باعث خاموش شدن خودرو شود.

در این صورت راننده مجبور  است که مجددا خودرو را روشن کند. در صورتی که رانندگان فکر می کنند این مشکل مستقیما به خاطر سامانه استارت / استاپ است ولی شرکت اعلام کرده که تنها  با تغییراتی در نرم افزار خودرو می تواند آن را به حالت صحیح باز گرداند.

طبق اعلام رسمی شرکت مجموعا تعداد 5826 دستگاه ازاین محصولات در ایالات متحده به فروش رسیده اند که می بایستی به نمایندگی های مرسدس بنز مراجعه کرده و اقدام به به روز رسانی رایگان نرم افزار نمایند. 

هنوز زمان مشخصی برای آغاز این فراخوان اعلام نشده است.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"