کد خبر: ۴۱۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 از ارائه آموزش ترافیکی به 6 هزار کودک در راستای اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک خبر داد.

آشنایی 6 هزار کودک منطقه 15 با مباحث ترافیکی

به گزارش خبرخودرو، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 از  ارائه آموزش ترافیکی به 6 هزار کودک در راستای اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک خبر داد.

مهندس سالمی با اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا طی چهارماهه اول سالجاری 5 هزار کودک مراجعه کننده به پارک آموزش ترافیک منطقه و یک هزار کودک حاضر در جشنواره فصل نیایش که همزمان با ماه مبارک رمضان در بوستان خلیج فارس برگزار شد با آموزشها و مفاهیم ترافیکی شامل خط سفید و قوانین ترافیکی آشنا شدند.

وی خاطر نشان کرد: روزانه حدود 50 کودک با هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده از مهدهای کودک، مدارس، سرای محلات، مراکز خدمات اجتماعی و رفاهی و ... به پارک آموزش ترافیک منطقه مراجعه کرده و آموزشهای ترافیکی شامل رعایت قوانین و مقررات، آشنایی با چراغها و علائم راهنمایی و رانندگی، نحوه صحیح عبور از عرض خیابان و پل هوایی و ... به صورت تئوری و عملی به آنان داده می شود.

 مهندس سالمی یادآور شد: در این دوره های آموزشی ضمن نمایش فیلم های آموزشی ترافیک، نمایشهایی با مضامین ترافیکی توسط گروههای نمایش به اجرا در می آید و در پایان کودکان آموخته های خود را بر روی کاغذ به تصویر کشیده و هدایایی را دریافت می کنند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"