کد خبر: ۴۲۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش خبر خودرو، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر 10 هزار 300 دستگاه تاکسی در سطح شهر اصفهان تردد می کنند و با توجه به این که در این شهر خطوط مترو و BRT در حال راه اندازی است احتیاج به افزایش تعداد دستگاه تاکسی ندارد.

انتظار ناوگان تاکسیرانی اصفهان از شرکت های خودروسازی

به گزارش خبر خودرو، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر اصفهان  گفت: در حال حاضر 10 هزار 300 دستگاه تاکسی در سطح شهر اصفهان تردد می کنند و با توجه به این که در این شهر خطوط مترو و BRT در حال راه اندازی است احتیاج به افزایش تعداد دستگاه تاکسی ندارد.

حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی اظهار داشت: حدود هزار و 800 دستگاه تاکسی با عمر بالای ده سال در شهر اصفهان در حال تردد است که طبق مصوبه دولت خودروهای عمر بالای ده سال فرسوده محسوب می گردند و حدود هزار و 200 دستگاه تاکسی تا به حال برای نوسازی ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد : اتحادیه تاکسیرانی کشور برای نوسازی ناوگان تسهیلات 20 میلیون تومانی با سود 10 درصد توسط سه بانک تجارت، پارسیان و ملت ااعطا می کند و همچنین مبلغ 5 میلیون تومان آورده خود تاکسیرانان برای اسقاط خودروها است.  

جعفری با اشاره به فعالیت 3 شرکت تاکسی بیسیم در شهر اصفهان اذعان داشت : حدود 100 دستگاه تاکسی بیسیم کوثر مخصوص بانوان و حدود 270 دستگاه تاکسی بیسیم 133 زیر مجموعه شرکت سپاهان و حدود 70 دستگاه تاکسی بیسیم صبا سیر در این شهر فعالیت دارند.

وی در خصوص نحوه نظارت و کنترل تاکسی ها گفت: سامانه هوشمند و گشت بازرسی در سطح شهر روند فعالیت تاکسی ها را نظارت و کنترل می کنند و همچنین تلفن گویا 35688100 به صورت 24 ساعته توسط بازرسین در اسرع وقت به شکایات و نظرات مسافران رسیدگی می کند.

وی در پایان با اشاره به بزرگترین مشکل ناوگان تاکسیرانی شهر اصفهان اظهار داشت: از شرکت های خودروساز انتظار می رود واگذاری خودروها را تسریع بخشند .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"