کد خبر: ۴۲۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، کارگروه‌ های رضایت مشتری و فنی و گارانتی با حضور مدیران شرکت خدمات فنی رنا و نمایندگان منتخب برگزار گردید.

کارگروه های رضایت مشتری ، فنی و گارانتی و آموزش شرکت خدمات فنی رنا برگزار شد

به گزارش خبرخودرو، کارگروه‌های رضایت مشتری و فنی و گارانتی با حضور مدیران شرکت خدمات فنی رنا و نمایندگان منتخب برگزار گردید.

در راستای اهداف عالی سازمان مبنی بر مشارکت نمایندگیهای مجاز در عارضه یابی فرایندهای سازمانی شرکت رنا در راستای ارتقاء سطح رضایت مشتریان و همچنین بهبود فرایندهای مرتبط با ارائه خدمات فنی و گارانتی و آموزشی  با حضور جمعی از نمایندگیهای منتخب تشکیل گردید.

اين گزارش مي افزايد تشكيل کارگروه رضايت مشتريان به منظور تعیین استراتژیها، اصلاحات ساختاری فرایندی رضایت مشتری مي باشد و در همين راستا اقدام هایی نظیر توجه به انتظارات مشتریان، نقاط قابل  بهبود در افزایش ‏فرآیند رضایت مشتری، فرآیند تامین قطعات، كيفيت و قيمت قطعات يدكي خودرو هاي توليدي ، توسعه کسب و کار نمایندگی ها در جهت افزایش درآمد نمایندگی ، بهبود فرآیند ارسال قطعات ، و فرايند بهبود ارتباط با مشتريان از جمله فعالیت هایی است که توسط کارگروه رضايت مشتريان مورد بررسي قرار گرفت.

در ادامه با تشكيل کارگروه فني و گارانتي و آموزش اقدام هایی نظیر توجه به فراخوان های ایمنی با توجه به عواقب آن برای شرکت و نمایندگیها، افزایش  برگزاری دوره های آموزشی استانی، تخصیص ابزارالات مخصوص قبل از ورود محصول به بازار، مدت زمان گارانتی خودرو با توجه به عدم فروش در بازار و شروع زمان گارانتی از زمان تحویل به مشتری و ..... مطرح گردید.

گفتنی است شرکت خدمات فنی رنا در راستای بهره برداری مناسب از تجارب نمایندگان خدمات پس از فروش اقدام به تشکیل چهار کارگروه تخصصی نموده است تا بتواند از تجارب هر یک از نمایندگان بهره برداری مطلوب تری نسبت به گذشته داشته باشد. کارگروه های کسب و کار، مالی و حقوقی، فنی و گارانتی و آموزش و رضایت مشتریان با عضویت 8 تا 11 نماینده فعالیت خود را از خرداد ماه 95 آغاز نموده است.


 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"