کد خبر: ۴۲۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: فولکس واگن هند اعلام کرد که تحویل سدان کامپکت Ameo را آغاز کرده که اولین سدان کم تر از 4 متر این خودروساز است.

تحویل فولکس واگن Ameo آغاز شد

گروه بین الملل: فولکس واگن هند اعلام کرد که تحویل سدان کامپکت Ameo را آغاز کرده که اولین سدان کم تر از 4 متر این خودروساز است.

به گزارش خبرخودرو، فولکس واگن هند نسخه های بنزینی این خودرو را تحویل خواهد داد اما Ameo دیزلی تا فصل فستیوال در این کشور عرضه نخواهد شد.

فولکس واگن Ameo بنزینی از موتور 1.2 لیتری سه سیلندر MPI با قدرت 75 اسب بخار و گشتاور 110 نیوتون متر متصل به گیربکس دستی پنج سرعته بهره می برد. میزان مصرف سوخت این مدل 1 لیتر در هر 17.83 کیلومتر اعلام شده است.

زمانی که فولکس واگن Ameo دیزلی عرضه شود دارای موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر TDI دیزلی با توربوشارژی جدید خواهد بود. گمان می رود این موتور قدرت 108 اسب بخار تولید کرده و به گیربکس دستی پنج سرعته یا اتوماتیک DSG هفت سرعته متصل شود.

تمام نسخه های فولکس واگن Ameo به صورت استاندارد به ABS و کیسه هوای جلوی دوگانه مجهز می شوند. نسخه ممتاز Highline  این خودرو دارای رینگ های آلیاژی، چراغ های راهنما، برف پاک کن های خودکار، آینه دید پشت داخلی با تنظیم خودکار، سیستم سرگرمی MirrorLink با نمایشگر لمسی و دوربین پارک پشت، بلوتوث، کنترل های نصب شده روی فرمان، کروز کنترل و آینه های کناری تاشوی برقی است.

این خودرو با ماروتی سویفت دیزایر، هوندا امیز، تاتا زست، هیوندای اکسنت و فورد فیگو اسپایر رقابت می کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"