کد خبر: ۴۲۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش خبر خودرو ، معاون سازمان اتوبوسرانی استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر 340 دستگاه اتوبوس در 54 خط در شهر در حال تردد است .

عدم پرداخت یارانه سوخت به بخش خصوصی ناوگان اتوبوسرانی

به گزارش خبر خودرو ، معاون سازمان اتوبوسرانی استان کرمانشاه گفت :  در حال حاضر 340 دستگاه اتوبوس در 54 خط در شهر در حال تردد است .

کاوه مرد افکن در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو اظهار داشت : مطابق برنامه پنجم و ششم توسعه می بایست 700 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شود اما متاسفانه به دلیل گرانی قیمت اتوبوس ها فراهم کردن این تعداد اتوبوس حتی برای دولت نیز مقدور نیست . 

وی در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد : متاسفانه در چند سال اخیر نوسازی اتوبوس های فرسوده در این استان انجام نشده است.

 وی از برنامه های آینده ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه گفت : از برنامه های سال 95 می توان به اجرای پروژه دریافت و پرداخت الکترونیکی (کارت بلیط ) و مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره کرد. 

مرد افکن در خصوص نظارت و کنترل بر ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار داشت : با توجه به اینکه ناوگان هوشمندسازی نشده است بازرسی و کنترل به صورت سنتی انجام می گردد لذا در تلاش هستیم تا به صورت هوشمند بر ناوگان حمل و نقل عمومی نظارت داشته باشیم .

وی با وجود برخی شکایات از ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان کرمانشاه بیان کرد : شهروندان می توانند در صورت هرگونه انتقاد یا پیشنهاد از ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه با شماره 38246623 تماس برقرار نموده و نظرات خود را با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری در میان بگذارند .

معاون سازمان اتوبوسرانی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به مشکلات ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری افزود : ضروری است که دولت به اتوبوس های بخش خصوصی یارانه سوخت پرداخت کند و با توجه به خصوصی بودن این ناوگان متاسفانه از  نیمه سال 95 یارانه ای به آن تعلق نگرفته است و این موضوع روند فعالیت ناوگان مسافربری را یا مشکل مواجه کرده است .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"