کد خبر: ۴۲۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو ، رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با اشاره به آخرین وضعیت جوی راه های کشور گفت : در حال حاضر در اکثر محورها استان های گیلان و استان مازندران محورهای بابل به آمل شاهد بارش پراکنده باران هستیم .

محدودیت های ترافیکی تعطیلات آخر هفته

به گزارش خبرخودرو ، رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با اشاره به آخرین وضعیت جوی راه های کشور گفت : در حال حاضر در اکثر محورها استان های گیلان و استان مازندران و محور بابل به آمل شاهد بارش پراکنده باران هستیم .

 

سرهنگ رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو در خصوص آخرین وضیت ترافیک راه های کشور اظهار داشت : هم اکنون محور کرج ـ چالوس محدوده های کیلومتر5 , پل زنگوله و سه راهی دیزین و همچنین در باند شمالی آزادراه تهران ـ کرج از پل کلاک تا پل فردیس ترافیک  نیمه سنگین گزارش شده است .

وی تصریح کرد : اکثر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند .

رحمانی با اشاره به محدودیت های ترافیکی تعطیلات آخر هفته اذعان داشت : تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13:00 روز شنبه 9 مرداد الی 05:00 بامداد روز یکشنبه 10 مرداد  از کرج به سمت مرزن آباد  ممنوع است و نیز از ساعت 16:00روز شنبه الی 06:00 بامداد روز یک شنبه از مرزن آباد به سمت کرج يك طرفه خواهد بود .

وی افزود : تردد انواع تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12:00 الی 24:00 روز پنج شنبه و از ساعت 08:00 الی 24:00 روزهای شنبه و یکشنبه ممنوع می باشد .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"