کد خبر: ۴۲۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، از تکمیل مراحل توزیع بنزین یورو ٤ در هشت کلانشهر کشور خبر داد.

توزیع بنزین یورو ٤ در چند شهر جدید آغاز شد

به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، از تکمیل مراحل توزیع بنزین یورو ٤ در هشت کلانشهر کشور خبر داد.

عباس کاظمی با بیان این مطلب اظهار کرد: توزیع بنزین یورو ٤ در هشت کلانشهر تهران، تبریز، شیراز، کرج، اصفهان، اهواز، اراک و مشهد کامل شده و تمام این شهرها به جزء تبریز که ٧٠ درصد تحت پوشش قرار گرفته مابقی از بنزین یورو ٤ استفاده می کنند.

به گفته وی، امکان پوشش کامل شهر تبریز وجود دارد و بزودی این میزان را از پالایشگاه تبریز تامین و ١٠٠ درصد بنزین توزیعی در سطح استان را به یورو ٤ ارتقا خواهیم داد.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، از توزیع بنزین یورو ٤ در پنج شهر جدید شاهین‌شهر، نجف‌آباد، خمینی‌شهر ، قم و آبادان خبر داد و گفت: توزیع بنزین به شهرهای اطراف اصفهان از جمله شاهین‌شهر، نجف‌آباد و خمینی‌شهر از پارسال آغاز شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه، بنزین یورو ٤ در تمام شهرهای مسیر بندرعباس تا اصفهان توزیع خواهد شد.

کاظمی، با اعلام این‌که هم اکنون بنزین یورو ٤ در قم توزیع می‌شود، گفت: براساس برنامه با وارد مدار شدن تولیدات پالایشگاههای لاوان و بندرعباس در تمام شهرهای چابهار، کرمان و مسیر بندرعباس تا اصفهان بنزین یورو ٤ توزیع خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در مورد میزان تولید بنزین یورو ٤ در کشور اظهار کرد: هم اکنون تولید بنزین یورو در کشور از مرز ٢٧ میلیون لیتر گذشته است.

عرضه و توزیع بنزین با استاندارد یورو ٤ و ٥ اتحادیه اروپا در کلانشهرهای اصلی کشور از خردادماه سال ٩٢ از سه کلانشهر تهران، کرج و اراک آغاز شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"