کد خبر: ۴۲۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: آئودی ماه گذشته از نسل دوم A5 رونمایی و اعلام کرد این کوپه متوسط جدید در فصل پاییز 2016 در بازار آلمان به فروش می رسد.

طراحی ذهنی نسل بعدی آئودی A5 کابریولت منتشر شد

گروه بین الملل: آئودی ماه گذشته از نسل دوم A5 رونمایی و اعلام کرد این کوپه متوسط جدید در فصل پاییز 2016 در بازار آلمان به فروش می رسد.

به گزارش خبرخودرو، پس از نسل دوم A5 کوپه مدل های نسل دوم A5 کابریولت و نسل دوم A5 اسپرتبک نیز عرضه خواهند شد. با توجه به اطلاعات درز کرده قرار است نسل بعدی A5 کابریولت در ماه می 2017 وارد بازار آمریکای شمالی شود که در این صورت بازارهای ابتدایی آن یعنی آلمان و اروپا اواخر سال جاری یا اوایل سال 2017 شاهد عرضه این خودرو خواهند بود.

اخیرا یک طراحی ذهنی منتشر شده است که مدل تولیدی آئودی A5 کابریولت را نشان می دهد. نسل دوم A5 کابریولت همچون نسل دوم A5 کوپه به همراه نسخه عملکرد بالای S معرفی خواهد شد.

نسل بعدی آئودی A5 کابریولت با طراحی جدید این خودروساز با جدیدترین ویژگی های نمادین آئودی همچون جلوپنجره تک قاب نوین، عریض تر و تخت، چراغ های جلوی LED ماتریسی، چراغ های راهنمای دینامیک، virtual cockpit آئودی و سیستم سرگرمی MMI با MMI touch عرضه خواهد شد.

نسل بعدی آئودی A5 کابریولت زا پلتفرم MLB-Evo فولکس واگن بهره خواهد برد. مدل نسل جدید این خودرو حدود 50 کیلوگرم از نسل قبلی آن سبک تر خواهد بود. گمان می رود موتورهای به کار رفته در A5 کوپه/ S5کوپه در مدل های A5 کابریولت/ S5 کابریولت نیز به کار روند. هم چنین گزینه های گیربکس این خودرو نیز شامل دستی شش سرعته، S tronic هفت سرعته و tiptronic هشت سرعته خواهد بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"