کد خبر: ۴۲۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، معاون آموزش سازمان ترافیک گفت: بعد از اتمام آموزش رانندگان آژانس، آموزش رانندگان بار و کالا پیگیری می شود.

آموزش رانندگان بار و کالا پیگیری می شود

به گزارش خبرخودرو، معاون آموزش سازمان ترافیک گفت: بعد از اتمام آموزش رانندگان آژانس، آموزش رانندگان بار و کالا پیگیری می شود.

سیدمهدی میرزایی در ارتباط با آموزش رانندگان بار و کالا اظهارکرد: مقرر شده بعد از آموزش رانندگان آژانس ،آموزش رانندگان بار و کالا پیگیری و بررسی شود.

وی افزود: با توجه به اینکه رانندگان بار و کالا طیف وسیعی از رانندگان وسایل نقلیه سبک، نیمه سبک و سنگین را دربرمی گیرند، باید تمامی موارد در نظر گرفته شود. به همین دلیل با معاونت بار و کالا مکاتبات لازم انجام داده ایم تا لیست کلیه رانندگان ، اتحادیه ها و مراکز بارگیری را در اختیار ما قرار دهند.

میرزایی تصریح کرد : اما  به دلیل طیف وسیع رانندگان بار وکالا که اتحادیه های گوناگونی دارند، هنوز این اطلاعات کامل نشده و در حال پیگیری است.

معاون آموزش سازمان ترافیک افزود: بعد از تکمیل اطلاعات رانندگان سرفصل های آموزشی این طیف تدوین خواهد شد.

به گفته میرزایی این سیستم آموزشی در جهت مدیریت، ایجاد  تسهیلات و روان سازی فعالیت رانندگان بار و کالا برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: در نظر داریم تا با تعاملات تشویقی پروسه آموزش رانندگان بار وکالا را پیش ببریم.

میرزایی گفت: مسلما پروسه توجیه رانندگان این طیف و جمع آوری  و تشکیل بانک اطلاعاتی رانندگان بار و کالا اندکی زمان بر و نیازمند همکاری اتحادیه های مذکور است، اما فرایند آموزش این گروه در دستور معاونت حمل ونقل ترافیک قرار دارد و انجام می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"