کد خبر: ۴۲۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

آغاز فروش کشنده استرالیس جدید زامیاد با قیمت ویژه

به گزارش خبر خودرو ، در شانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد از کشنده ۴۴ تنی استرالیس AS500 تولید مشترک زامیاد و ایویکو رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو، معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه مشهد و در نشستی خبری با خبرنگاران گفت : کشنده استرالیس دارای موتور يورو5 با 500 اسب بخار قدرت است كه قرار است در بازار تجاري كشور مورد استفاده قرار گيرد.

درویش  با اشاره به تولید 30 دستگاه از این کشنده در شرکت زامیاد ، تصریح کرد :  پیش بینی می شود در سال جاری 500 دستگاه از این کشنده در بازار داخل به فروش برسد.

وی با اعلام اینکه قیمت کشنده استرالیس طوری در نظر گرفته شده که قابل رقابت در بازار باشد ، افزود : فروش کشنده استرالیس همزمان با نمایشگاه مشهد آغاز شده است  و قیمت فروش آن در این نمایشگاه 430 میلیون تومان برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

به گفته وی با اتمام شانزدهمین نمایشگاه مشهد ، این کشنده در نمایندگی ها با قیمت 461 میلیون تومان عرضه می شود.

وانت درکا زامیاد به زودی به بازار عرضه می شود

وی در ادامه از عرضه محصولی جدید به بازار خودروهاس سبک خبر داد و اظهار داشت : وانت درکا از محصولات جدید شرکت زامیاد در حوزه خودروهای سبک است که به زودی به بازار عرضه می شود.

وی تصریح کرد : در حال حاضر این خودرو مراحل مهندسی و تولید آزمایشی و انبوه و همچنین استاندارد های 52 گانه را دریافت کرده و طی دو هفته آینده با کسب مجوز شماره گذاری به بازار عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این خودرو دارای کاربری های متنوعی است ، تصریح کرد :  درکا خودرویی زیبا و دارای کاربری مختلفی از جمله یخچالی ، باری –کفی و همچنین کاربری وندور( فروشگاه سیار ) است و قرار است با قیمت 26 میلیون و 700 هزار تومان به بازار عرضه شود.

وی افزود : قدرت موتور این خودرو 82 اسب بخار ، حجم موتور 1.3 لیتر و توان حمل بار حدود یک تن را دارد ، این خودرو همچنین دارای بیشترین طول بارگیری 2.7 متر بوده و از کم مصرف است به طوری مصرفی در  حدود 7 لیتر در 100 کیلومتر را دارد.

وی تصریح کرد : در حوزه خودروهای سبک بیش از 2 تن  در حال حاضر وانت نیسان در انواع بنزیتنی ، دوگانه سوز و دیزل در شرکت زامیاد تولید می شود.

وی  در ادامه به پروژه تولید وانت پادرا در شرکت زامیاد اشاره کرد و  اظهار داشت : وانت پادرا که اواخر سال 94 رونمایی و از ابتدای امسال به بازار عرضه شده ، پروژه ای است که طی یکی دو سال اخیر در شرکت زامیاد تعریف شده و هم اکنون در حال تولیدو عرضه به بازار است.

وی گفت : وانت پادرا که بر روی پلت فرم نیسان تولید می شود قابلیت حمل بار وانت نیسان را دارد . این خودرو از قدرت مانور بالا ، کابین راحت برای راننده  و سرنشین برخوردار بوده و مصرف شهری و بین شهری را دارد .

به گفته وی هم اکنون این خودرو با قیمت 42 میلیون و 900 هزار تومان در بازار عرضه شده است.

ون جدید A36 با موتور جدید به بازار عرضه می شود

وی در ادامه در حوزه محصولات مسافری از عرضه ون جدیدی به بازار خبر داد و گفت : ون 10 نفره A36 که در گذشته نیز با همکاری ایویکو در شرکت زامیاد تولید شده است به زودی با موتور جدید و به صورت سی کی دی وارد بازار خواهد شد.

معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد با توجه به  گسترش همکاری زامیاد با ایویکو گفت : بر اساس مذاکراتی که در جریان است قرار است تا خودروهای در حوزه مسافری ، ون و مینی بوس با همکاریی با ایویکو در شرکت زامیاد تولید شود.

درویش در ادامه به تولید نوعی مینی بوس جدید در شرکت زامیاد اشاره کرد و افزود :  تولید مینی بوس آذر A50 که پیش از این در شرکت زامیاد تولید شده است به زودی با موتور جدید به بازار عرضه می شود.

وی تصریح کرد : در گذشته 5 هزار و 100 دستگاه از این خودرو در شرکت زامیاد تولید و به بازار عرضه شده است.

وی همچنین در حوزه تولید اتوبوس شهری به از تولید 550 دستگاه اتوبوس دیزلی در شرکت زامیاد اشاره کرد و گفت : بر اساس بند "ق " تبصره 19  قرار بر این گردیده تا حددو 17 هزار دستگاه اتوبوس در کشور نوسازی شود.

وی با توجه به تاکید دولت بر جایگزینی اتوبوس های گازسوز در روند نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهری خاطر نشان کرد : بر همین اساس در مکاتباتی که با شرکت ایویکو صورت گرفته است نمونه ای از اتوبوس  شهری گازسوز به کشور وارد شده و قرار بر این است تا این اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی تهران مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت : با توجه به همکاری های خوبی که با شرکت ایویکو در جریان است مقرر گردیده تا ایویکو ، شرکت زامیاد را به عنوان شرکت هاپ انتخاب نماید بر همین اساس تولید این اتوبوس با انتقال تکنولوژی توسط شرکت ایویکو در کشور تولید و بخشی از آن بازارهای هدف صادرخواهد شد.

وی همچنین در حوزه تولید محصولات باری به تولید نوعی کامیونت 6 تن با همکاری ایویکو پرداخت و گفت : تاکنون 1500 دستگاه از این کامیونت تولید شده است. همچنین در حوزه کامیون نیز تولید یوروکارگو 2*4 و 2*6  را برنامه ریزی شده است .

وی در ادامه با توجه به پروژه Z100 در شرکت زامیاد گفت : پروژه Z100 که در راستای جایگزینی با نیسان آبی در شرکت زامیاد آغاز شده است همچنان در حال پی گیری است .

برنامه ای برای حذف وانت نیسان آبی از ناوگان حمل بار نداریم

مدیر بازاریابی و برنامه ریزی فروش شرکت زامیاد در ادامه در خصوص روند ارتقاء وانت نیسان آبی در شرکت زامیاد گفت : هر چند وانت نیسان در ظاهر تغییر چندانی نداشته اما به لحاظ استاندارد آلایندگی و قدرت موتور ارتقاء یافته است

ترکی افزود : هم اکنون وانت نیسان آبی منطبق با استاندارد های روز کشور است و شرکت زامیاد  اولین خودروسازی است که خودرویی در این رده را با موتور یورو 4 به بازار عرضه نموده است.

وی با اشاره به اینکه وانت نیسان با قیمت 42 میلیون و 700 ارزان ترین خودرو در این حوزه حمل بار محسوب می شود ، گفت : با توجه به مصارف بالای این خودرو و میزان حمل بار و  استفاده آن توسط اقشار ضعیف در بخش های مختلف شغلی ، بنابراین تا حد ممکن این خودرو ارتقاء خواهد یافت و برنامه ای برای حذف وانت نیسان آبی از ناوگان حمل بار نداریم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"