کد خبر: ۴۲۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

پروژه های مهمی را در چند ماه آینده کلید خواهیم زد

به گزارش گروه صنعت خبرخودرو، مراسم جشن میلاد حضرت ثامن الحجج امام علی ابن موسی الرضا علیه السلام با حضور دکتر معظمی معاون وزیر صنعت،‌معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و حضور معاونان ،‌مدیران ، مشاوران و  انبوه کارکنان در سالن اجتماعات سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

در این مراسم که در حاشیه  آن،  انتخاب سازمان گسترش از سوی وزارت نفت بعنوان یکی از 8 شرکت صاحب صلاحیت درحوزه اکتشاف و تولید گرامی داشته شد ،‌دکتر معظمی ضمن تبریک ولادت با سعادت امام  رضا علیه السلام و ابراز مباهات از اینکه ایران اسلامی میزبان این امام رئوف است ، اظهار داشت امیدواریم به برکت و میمنت حضور این امام همام بتوانیم سازمان گسترش را که از سابقه 50 ساله و اعتباری قابل ملاحظه در صحنه جهانی برخوردار است به جایگاه شایسته و بایسته آن برگردانیم.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به اینکه وضع امروز سازمان تطابقی با گذشته و سابقه پر اعتبار آن ندارد گفت اینک در شرائط پسا برجام باید از این فرصت ارزنده ای که فراهم شد ، حداکثر استفاده را کرده واین  بسته به توانمندی ،‌درایت و تلاش ماست که چگونه بتوانیم از این فضای بوجود آمده برای تحقق اهداف مورد نظرمان بهره کافی ببریم.

وی افزود البته زمان 6 ماه ،‌ در مقایسه با دوره طولانی تحریم ها که از 36 سال پیش آغاز شده و در سال 1390 به بعد،  بر شدت و وسعت آن، به میزان بی سابقه ای افزوده شده ، زمان طولانی نیست و نیاز به زمان بیشتری هست که آثار برجام در زندگی مردم دیده شود.

دکتر معظمی افزود نتیجه مذاکرات هسته ای بنفع ما بوده والبته هنوز دیوار بی اعتمادی میان ما و امریکا پابرجاست و تا زمانی که روحیه تجاوز وخباثت در امریکایی ها هست  ،‌امکان برقراری روابط وجود ندارد و البته باعث تاسف است کشوری مانند عربستان سطح شیطنت و رذالت خودرا علیه ما ،‌حتی از امریکا و اسرائیل بالاتر برده است .

با اینحال این بستگی به تلاش و استعداد و توانمندی ماست که چگونه از فضای بوجود آمده در سطح بین المللی بهره ببریم.

رئیس هیات عامل سازمان گسترش با اشاره به توانمندی های موجود در ایدرو گفت من معتقدم شرائط مناسبی برای ارتقای سطح کار در سازمان گسترش وجود داشته و ان شاء الله  در چند  ماه آینده کارهای مهمی را کلید خواهیم زد.

وی تاکید کرد ایدرو باید در مکان مناسب وارد عمل شده و همراه با دغدغه های مسئولان برای رفع مشکلات بیکاری و ایجاد اشتغال و مشارکت در توسعه کشور ،‌اقدام کرده و با تعریف پروژ ها و شریک شدن با سرمایه گذاران خارجی ،‌از توانمندی خود بطور کامل بهره ببرد.

معاون وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت با اشاره به اقدام وزارت نفت در  انتخاب شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران از شرکت های تابعه سازمان گسترش  بعنوان یکی از 8 شرکت صاحب صلاحیت برای اکتشاف و تولید گفت این که این شرکت میان 50 شرکت واجد شرائط دانسته شود ،‌موضوع مهمی است و باید بدنبال شریک خارجی در جهت توسعه سرمایه گذاری ها بود و اکنون مذاکراتی در این باره در حال انجام است.

دکتر معظمی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی با هدایت امام راحل ،‌توانست دفاع مقدس را اداره و در جنگ پیروز شود افزود امروزه به مدیریت جهادی که مدیریتی مبتنی بر تعقل ، تفکر و دانش بنیان است،نیاز داریم. 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"