کد خبر: ۴۲۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه دو از اجرای طرح فوریتی ترافیکی در محلات منتخب منطقه دو خبرداد.

بهسازی و رفع مشکلات ترافیکی در محلات منتخب منطقه 2

به گزارش خبرخودرو، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه دو از اجرای طرح فوریتی ترافیکی در محلات منتخب منطقه دو خبر داد.

حمیدرضا رنجبر با اعلام این خبر اظهار داشت : در راستای تحقق اهداف شهرداری تهران جهت اجرای طرح فوریتی محلات نیازمند با محوريت شهر، شهروند و شهرداري، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 در محلات منتخب طرشت، پونک و کوی نصر با هدف بهسازی و رفع مشکلات ترافیکی و افزایش رضایتمندی شهروندان محترم، اقدام به اجرای عملیات مرمت و ساماندهی سرپناه های ایستگاه اتوبوس نمود.

وی افزود : این اقدامات در قالب تعویض سقف های پلی کربنات مستعمل و آسیب دیده، رنگ آمیزی بدنه، امحاء و پاکسازی برچسب های تبلیغاتی و شستشوی کامل سرپناه ها و همچنین نصب تابلوهای جدید ایستگاه های اتوبوس در بازه زمانی تعیین شده انجام گرفته است. از دیگر اقدامات مهم این معاونت می توان به نصب، تعویض و نوسازی علائم و تجهیزات ایمنی و ترافیکی و همچنین اجرای عملیات خط کشی در محلات مذکور اشاره نمود.

رنجبر در ادامه تصریح کرد : همچنین جهت تسهیل در تردد جانبازان و معلولین محترم، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه براساس بازدیدهای میدانی و درخواست های مردمی اقدام به اجرای عملیات همسطح سازی و مناسب سازی معابر در بیش از 20 نقطه در محلات مورد اشاره نموده است.

این طرح در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی درحال انجام می باشد. بدیهی است با اجرایی شدن این طرح گام موثری جهت رضایت شهروندان محترم و بهبود کیفیت زندگی شهری برداشته خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"