کد خبر: ۴۲۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
گروه بین الملل: در ابتدا در تصاویر تیزر بود که گفته شد داتسون نسخه ای کراس اوور از گو را آماده می کند.

با نسخه مخصوص داتسون گو پلاس آشنا شوید

گروه بین الملل: در ابتدا در تصاویر تیزر بود که گفته شد داتسون نسخه ای کراس اوور از گو را آماده می کند.

به گزارش خبرخودرو، اما به زودی مشخص شد که این خودرو تنها نسخه مخصوص دیگری از داتسون گو و گو پلاس است. سپس این خودروساز نسخه مخصوص گو پلاس را عرضه کرد که 7112 دلار قیمت داشت. این MPV از ماه جاری تا اکتبر در کشور هند به فروش خواهد رسید.

این نسخه جدید که با عنوان استایل ادیشن شناخته می شود دارای رنگ بدنه آبی جدید است. این طرح رنگ جدید علاوه بر رنگ های سفید و سرخ کنونی ارائه می شود.

مهم ترین تغییر در این نسخه برچسب های کناری آن هستند. برچسب های زرد و مشکی ظاهری جذاب به بدنه این خودرو داده اند.

این نسخه هم چنین به ریل های سقف مجهز شده تا ارتفاعی بیش تر به این MPV بدهد. هم چنین ستون های B و C این خودرو نیز طرحی مشکی دارند.

اسپویلر نصب شده روی سقف و تزئین کرومی روی در صندوق عقب این خودرو به صورت استاندارد برای این نسخه ارائه می شود. هم چنین لوگوی استایل ادیشن مخصوص برای این نسخه تعبیه شده است.

کابین گو پلاس استایل ادیشن دارای طرح دو رنگ مشکی و بژ برای داشبورد است. اطراف اهرم دنده این خودرو روکش نقره ای دارد تا ظاهری پرمیوم داشته باشد.

میزان تجهیزات این نسخه مخصوص بر اساس نسخه ممتاز گو پلاس است. هم چنین صندلی های این خودرو دارای روکش های دو رنگ چرمی هستند.

گو پلاس استایل ادیشن همچنان از موتور 1.2 لیتری با قدرت 67 اسب بخار و گشتاور 104 نیوتون متر بهره می برد. این موتور به گیربکس دستی پنج سرعته متصل است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"